Ostatnio na Snapchacie i Facebooku popularne jest wyzwanie stworzone przez Big Milka. JOYO, bo tak się nazywa, zaangażowało się naprawdę sporo osób, głównie ze świata internetu. Nie wiecie na czym polega to zadanie i jak je poprawnie wykonać?
Co roku Big Milk przeprowadza letnią akcję promocyjną swoich lodów, aby zachęcić ludzi do zakupu swojego produktu. Tym razem, firma ta postawiła na na radość. Jak wiadomo, przez pewien czas w roku na patyczkach od lodów Big Milk możemy znaleźć informację, że wygraliśmy darmowego loda. JOYO challenge polega na tym, że musimy nagrać, jak bardzo cieszymy się ze spontanicznego odkrycia wygranej na patyczku.
Do akcji włączyło się wielu YouTuberów, w tym:
Stuu
Blowek
Marcin Dubiel
Darek Gutkowski
Ravgor
Banshee
SKKF
Cyber Marian
Lisie Piekło
Na oficjalnym profilu Big Milk możecie ujrzeć również promocyjny film tego wyzwania:
Wy sami możecie natomiast nominować swoich znajomych wykonując samodzielnie to zadanie. Wystarczy pójść do sklepu, kupić Big Milka, wygrać jednego z trzech milionów darmowych lodów, nagrać to i podzielić się z innymi. Powodzenia!
Braliście udział w tym wyzwaniu, jak się Wam podoba? Piszcie!
Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.