YouTuber wykupił billboardy, aby PewDiePie pozostał liderem na portalu!

YouTuber wykupił billboardy, aby PewDiePie pozostał liderem na portalu!

Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że już za chwile PewDiePie może stracić tytuł najchętniej subskrybowanego kanału na świecie. YouTubera postanowił wesprzeć inny twórca, który wykupił wszystkie bilbordy w swoim mieście, aby zachęcić mieszkańców do subskrybowania kanału Felixa.  


PewDiePie może lada moment zostać zdetronizowany przez kanał indyjskiej wytwórni muzycznej i studia filmowego - T-Series, które aktualnie posiada kilkaset tysięcy mniej subskrypcji. Liczba ich widzów rosła przez ostatni czas w zaskakującym tempie, co przybliżyło kanał Bollywoodzkich twórców do kanału Felixa.

MrBeast, czyli amerykański twórca z kanałem, który subskrybuje ponad 9,6 miliona osób, postanowił zrobić wszystko, aby PewDiePie zachował pozycję lidera. YouTuber wykupił wszystkie billboardy w swoim mieście, nagrał reklamę w telewizji oraz w radiu, a nawet powiesił reklamy w toaletach tylko po to, aby zachęcić do subskrybowania kanału Felixa. Za promocję MrBeast zapłacił z własnych pieniędzy, których musiał wydać na pewno sporo.

Całe przygotowania swojej "kampanii" promującej kanał PewDiePie'a YouTuber pokazał widzom w swoim najnowszym filmie, który możecie zobaczyć poniżej.

avatar

Marysia Sicinska

W redakcji APYnews od listopada 2016 roku. Uwielbia grać w gry komputerowe oraz oglądać jak robią to inni. Interesuje się również muzyką.