YouTuber pobity za nagrywanie w sklepie

YouTuber pobity za nagrywanie w sklepie

Black Friday był dla nas wszystkich świetną okazją do zakupu produktów w niższych niż zwykle cenach. Wiele popularnych w Polsce sklepów postanowiło również przyłączyć się do tego "zakupowego szaleństwa" i zaoferowało swoim klientom atrakcyjne promocje. Sieć sklepów Lidl także przygotowała specjalną ofertę z okazji Czarnego Piątku i jak podczas większości wyprzedaży w marketach pojawiła się ogromna liczba zainteresowanych zakupami. Nie obyło się jednak bez incydentów, a w jednym z nich głównym bohaterem został Konrad z kanału "Unboxing Wszystkiego", który przyglądał się sytuacji podczas Czarnego Piątku we wrocławskim sklepie.


"Unboxing Wszystkiego", to kanał, na którym pojawiają się głównie filmy z odpakowywania produktów, takich jak na przykład parówki czy majonez. Tym razem jednak YouTuber postanowił pojawić się w sklepie z kamerą, aby sprawdzić jak wygląda piątkowa wyprzedaż i nagrać z niej krótki filmik. Sytuacja diametralnie zmieniła się, kiedy kamerę zobaczyła pracownica sklepu, która była gotowa wezwać policję. Podczas wymiany zdań między twórcą, a pracownicą do akcji wkroczył jeden z klientów, który od razu rzucił się z pięściami na YouTubera niszcząc przy tym kijek, do którego przymocowany był aparat. Pewnie zastanawiacie się, gdzie był ochroniarz sklepu? Otóż tego dnia spóźnił się do pracy i nie był obecny podczas wydarzenia. Po całym zajściu Konrad zadzwonił po policję, jednak agresywny mężczyzna uciekł ze sklepu, nie zostając przez nikogo zatrzymywanym.



Nagranie ze sklepu zostało obejrzane ponad 88 tysięcy razy i zajmuje 7 pozycję na karcie "na czasie" na YouTube. Mimo tego dziesiątki osób, które obejrzały ten materiał, nie zgadzają się z jego autorem. Mówią, że robi on z siebie ofiarę i uważa się za nietykalnego tylko dlatego, że ma kamerę. Wiele osób stwierdziło też, że nie życzyłoby sobie, żeby druga osoba nagrywała ją w czasie robienia zakupów.

Po całym zajściu twórca niezwłocznie napisał do rzecznika sklepu Lidl, a w rezultacie otrzymał poniższą odpowiedź:
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do informacji dotyczących zdarzenia, które miało miejsce w sklepie Lidl przy ulicy Kępińskiej we Wrocławiu chcielibyśmy na wstępie przeprosić Pana za zaistniałą sytuację.
Dodatkowo informujemy, iż naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom bezpieczeństwa na terenie naszych sklepów oraz wysokich standardów obsługi. W związku z zaistniałą sytuacją podjęliśmy działania wyjaśniające wobec pracowników firmy ochroniarskiej. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości takie zdarzenie nie powtórzyło się.
Dziękujemy za sygnał z Pana strony i zachęcamy do kontaktu w przyszłości.

Z poważaniem,
PR Manager
Lidl Polska

Miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie sprawa zostanie wyjaśniona, a podobne sytuacje nie będą się powtarzały w przyszłości. A Wy, co o tym sądzicie?


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.