YouTuber KSI wydał płytę z udziałem czołowych raperów z USA i Wielkiej Brytanii

YouTuber KSI wydał płytę z udziałem czołowych raperów z USA i Wielkiej Brytanii

Olajide „JJ” Olatunji, znany szerzej jako KSI, to popularny angielski YouTuber, ale także bokser i raper. Od dłuższego czasu na swoim kanale YouTube, który subskrybują ponad 23 miliony osób, dzieli się jedynie muzyką. Teraz JJ ponownie ma czym się chwalić, gdyż wydał album, na którym znaleźli się czołowi artyści z USA oraz Wielkiej Brytanii. 


Główny kanał KSI, który swego czasu zdobył ogromną rozpoznawalność dzięki nagrywaniu serii z FIFY, został całkowicie muzyczny kanałem. Teraz twórca prowadzi działalność rozrywkową na YouTube na kanale "JJ Olatunji" oraz jako jeden z członków Sidemenów (kanał kilku twórców subskrybowany przez 12,5 mln osób), a także tworzy krótkie materiały z reakcjami na portale typu Facebook.

YouTuber pierwszą piosenkę nagrał w 2011 roku, jednak karierę muzyczną na poważnie rozpoczął w 2015 roku publikując pierwszy singiel pt. "Lamborghini" z udziałem P Money. Dalej twórca po sukcesie piosenki nagrał piosenkę z Trippie'm Reddem, diss na Logana Paula czy na W2S. KSI od tego czasu wydał album New Age oraz Dissimulation. To jednak dziś mamy do czynienia z pierwszym tak poważnym wydaniem JJ'a, na które czekali wszyscy jego fani.



Dziś do sieci trafił bowiem krążek "All Over The Place", który jest pełen gościnnych udziałów topowych raperów z USA czy Wielkiej Brytanii. Na feacie piosenek znaleźli się m.in.: Polo G, Lil Durk,  JAY1, Bugzy Malone, Deno, Future czy 21 Savage.



Pomimo tego, że piosenki KSI na początku jego muzycznej kariery były mocno krytykowane przez osoby ze środowiska niezwiązanego z kanałem YouTube JJ'a, wydaje się, że teraz Olajide może mieć wiele powodów do zadowolenia. O sukcesie KSI świadczą teraz już nie tylko liczby pod teledyskami czy wielomilionowe odtworzenia na platformach streamingowych, ale przede wszystkim pozytywne opinie Brytyjczyków o jego najnowszych produkcjach. A wy, co o nich sądzicie?

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.