YouTube wprowadza większą liczbę niepomijalnych reklam

YouTube wprowadza większą liczbę niepomijalnych reklam

Dla twórców może być to dobra wiadomość, lecz część odbiorców z pewnością nie będzie zadowolona z nadchodzącej nowości. YouTube wprowadza bowiem większą liczbę reklam, których nie można pominąć. 


W przyszłym tygodniu firma zaimplementuje funkcję umożliwiającą twórcom ustawienie wyświetlania mniej przyjemnych dla zwykłych użytkowników spotów. Osoby, które spełniają warunki dotyczące monetyzacji treści będą mogli uruchomić w konkretnym materiale (lub masowo) nieprzemijalne reklamy - ich długość nie może przekroczyć jednak 20 sekund.



Zmiana ta zadebiutuje już na dniach i zapewne będzie chętnie wykorzystywana przez przeróżnych twórców. Tego typu nowość może pozytywnie wpłynąć na dochody, gdyż to właśnie za nieprzemijalne spoty reklamodawcy decydują się płacić więcej. Użytkownicy tylko oglądający filmy słysząc o tej zmianie mogą poczuć się trochę zirytowani i część z nich na pewno zdecyduje się na użycie AdBlocka.

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.