YouTube rezygnuje z długich reklam bez możliwości przewijania!

YouTube rezygnuje z długich reklam bez możliwości przewijania!

Każdy kto korzysta z jakichkolwiek serwisów udostępniających wideo wie, że niektóre reklamy potrafią zniechęcić do oglądania reszty materiału. YouTube częściowo rozwiązał to opcją pominięcia reklamy po kilku sekundach. Mimo tego, niektóre z nich pozbawione są tej funkcji. Jak się okazuje, za jakiś czas te najdłuższe nie będą nam już wyświetlane.


Mimo tego, że część użytkowników YouTube używa wtyczek blokujących reklamy, większość osób korzystających z serwisu, zmuszonych jest do ich oglądania. Krótkie reklamy nie doprowadzają raczej nikogo do szału, ale gdy chcemy obejrzeć materiał naszego ulubionego YouTubera i pojawia nam się najdłuższa możliwa reklama portalu bez opcji jej pominięcia (30 sekund), wiele osób rezygnuje z oglądania całego filmu. YouTube oficjalnie zapowiedział, że od 2018 roku nie będzie już wyświetlał tego typu reklam!

Portal w rozmowie dla "The Drum" poinformował, że tego typu zmiana ma wpłynąć na lepsze zaangażowanie użytkowników w prezentowaną na filmie treść. Do tego, YouTube ma zamiar skupić się bardziej na przedstawianiu reklam, które faktycznie docierają do widzów.


Cieszycie się z tego powodu?


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.

THE STORYWALKERZ - tajemniczy kanał uczestników Mam Talent

Kaluch rusza z własnym serialem z GTA V!

Radosław Kotarski poprowadził wywiady w Onet Rano!

Kolejny sezon "Star Trek: Discovery" zapowiedziany jeszcze przed zakończeniem pierwszej serii

Okiem Fabiana wystartował z Patronite - tylko zobaczcie te opisy

Drużyny e-sportowe w piłkarskich strojach?