Na YouTube pojawi się więcej reklam przed filmem... dla naszego dobra

Na YouTube pojawi się więcej reklam przed filmem... dla naszego dobra

Czasem mniej znaczy więcej, ale tym razem, przynajmniej według YouTube'a, więcej będzie oznaczało mniej. Zamiast jednej reklamy przed filmem zobaczymy dwie, ale ma nam się to opłacić.


YouTube zaoferuje nam mniejsze zło. Nikt chyba nie lubi, gdy ogląda dłuższy film na YouTube, w który się porządnie wczuł, aż nagle cały klimat psuje krzykliwa reklama. Już mniej bolesne jest obejrzenie reklamy przed filmem, którą po kilku sekundach można przewinąć. Żeby każdy był zadowolony serwis spróbuje wcisnąć nam dwie takie reklamy, w zamian za mniejszą ilość reklam w środku filmu.



Nie oznacza to, że reklamy przerywające film znikną na dobre. Według przewidywań będzie ich po prostu o jakieś 40% mniej podczas każdej sesji. Ma to być odpowiedź na użytkowników serwisu, którzy są wrażliwi na irytujące reklamy podczas dłuższego filmu.

Serwis twierdzi, że podwójne reklamy pre-roll pojawią się na komputerach jeszcze w tym roku, po czym zawitają na telefonach, a na końcu w telewizyjnych wersjach aplikacji.

avatar

Grzegorz Majchrzak

Moją pasją jest pisanie, dlatego studiuję filologię polską. Dzięki niej realizuję różne pasje: muzyczne, sportowe, książkowe oraz filmowe. Poprzez pisanie poznaję także świat w kulturalny sposób.