YouTube zatrudni 10 tys. osób do usuwania kontrowersyjnego contentu!

YouTube zatrudni 10 tys. osób do usuwania kontrowersyjnego contentu!

Po tegorocznych problemach z reklamodawcami na portalu YouTube, firma Google zapowiedziała zwiększenie kontroli publikowanych treści. Aby rozwiązanie stało się skuteczne, od przyszłego roku nad moderowaniem dodawanych materiałów będzie czuwać aż 10 tysięcy osób. 


O "Adpocalypse" pisaliśmy już na naszej stronie kilka miesięcy temu. Od tego czasu pracowanicy firmy Google starali się rozwiązać problem między innymi poprzez zmiany w swojej polityce. Reklamowy kryzys okazał się jednak być o wiele większym kłopotem i mimo ogromnych starań nie udało się zatrzymać odchodzących reklamodawców.



Ostre działania reklamodawców odbijają się na przychodach firmy, więc nic dziwnego, że YouTube za wszelką cenę musi powstrzymać i zapobiec propagowaniu nienawiści oraz niechcianych materiałów. W tym celu serwis zatrudni 10 tysięcy osób, które zajmować się będą usuwaniem szkodliwych treści. Dodatkowo YouTube planuje również zaostrzyć kryteria wyboru odpowiednich kanałów, na których pojawiać się bedą mogły reklamy.

Od czasu pierwszej fali "Adpocalypse" dużo zmieniło się w serwisie YouTube. Susan Wojcicki, czyli prezes firmy, poinformowała, że w ostatnim czasie usuniętych zostało ponad 150 tysięcy materiałów z komentarzami o treściach niebezpiecznych dla dzieci, skasowano 270 kont z nieodpowiednim contentem oraz wyłączono opcje komentowania dla ponad 600 filmów. Oprócz tego, możliwość zarabiania na nagraniach została usunięta z 2 milionów filmów i 50 tysięcy kanałów, które potencjalnie miały tworzyć produkcje dla dzieci, a w rzeczywistości publikowały filmy niezgodne z polityką serwisu.

 

KLIKNIJ TUTAJ ABY PRZEJŚĆ DO OSTATNIEGO ARTYKUŁU DOTYCZĄCEGO REZYGNACJI TOPOWYCH MAREK Z REKLAM NA YOUTUBE


avatar

Marysia Sicinska

W redakcji APYnews od listopada 2016 roku. Uwielbia grać w gry komputerowe oraz oglądać jak robią to inni. Interesuje się również muzyką.

Telefon z rekordowo małymi ramkami już w styczniu. Wielkie obietnice Sharp!

Cyber Marian parodiuje "Plecak" Young Multiego!

Trwa charytatywny stream Ja,Paczka - zebrano już ponad 50 tysięcy złotych!

Krzysztof Gonciarz wystawi na WOŚP niezwykle wartościowy przedmiot!

Snapchat wypuszcza narzędzie do samodzielnego tworzenia animacji

Charytatywny stream Ekipy Fantasy wystartował! Do 15 zebrali ponad 10 tysięcy złotych