Xiaomi adoptowało Nosacza Sundajskiego!

Xiaomi adoptowało Nosacza Sundajskiego!

Gdyby Nosacz Sundajski wiedział, jakim topowym influencerem stał się w Polsce, to poczerwieniałby z zachwytu, a inne nosacze zzieleniałyby z zazdrości.


Polski oddział Xiaomi wykazał się ogromnym dystansem i adoptował znanego z memów i kojarzonego z chińską marką Nosacza Sundajskiego. Oznacza to, że firma wspiera organizację World Wide Fund for Nature (WWF) w ochronie tego gatunku.



Nosacze stały się jednym z najpopularniejszych memów w polskim internecie i przedstawiają nieprzerysowany obraz prawdziwego Polaka, który lubi żyć oszczędnie, z rezerwą i zazdrością wobec sąsiada. Nierozerwalnie Nosacze kojarzone są z Xiaomi, czego efektem jest klasyczny już mem "Xiaomi lepsze:



Mimo że jest to świetny zabieg PR-owy, to nie zapomnijmy o co tak naprawdę chodzi. Firma zachęca bowiem przede wszystkim do wspierania zwierząt na stronie fundacji WWF.

avatar

Grzegorz Majchrzak

Moją pasją jest pisanie, dlatego studiuję filologię polską. Dzięki niej realizuję różne pasje: muzyczne, sportowe, książkowe oraz filmowe. Poprzez pisanie poznaję także świat w kulturalny sposób.