Wywiad Tchibo z Zuzanną Borucką

Wywiad Tchibo z Zuzanną Borucką

„Moje Dwie Natury” to nowy talk-show, prowadzony na kanale Tchibo Polska, w którym ukazywane są odmienne oblicza najbardziej znanych (nie tylko w internecie) Polek. W drugim odcinku programu gościem została Zuzanna Borucka, jedna z naszych najpopularniejszych YouTuberek. Czego dowiedzieliśmy się o Zuzi podczas dwóch krótkich rozmów z prowadzącą program Anną Gacek?


To, że Zuzanna Borucka jest jedną z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych dziewczyn w polskich social mediach i na polskiej część YouTube, nie podlega dyskusji. Zawsze miała swój własny styl, własny pomysł na siebie i niejednokrotnie zmieniała tematykę kanału wprowadzając inne formaty. Teraz kojarzona jest bardziej ze swoją artystyczną duszą, którą stara się na kanale i na profilach na portalach społecznościowych odzwierciedlać. Najważniejszy w tym wszystkim jest ogromny dystans Zuzi do siebie i jej poczucie humoru.



W pierwszej części wywiadu, nazwanej "White", YouTuberka opowiedziała trochę tematycznie o swojej przygodzie z kawą, jak ona się zaczęła i jakie teraz ma dla niej znaczenie. Nie był to jednak główny temat. Bardziej filmik kręcił się wokół samej Zuzi: jej charakteru, przygody z YouTube, pozytywów, które według niej płyną z popularności i kontaktu z widzami. Przy okazji Zuza uchyliła rąbka tajemnicy i zdradziła, że kupiła mieszkanie. Jak sama to ujęła jest po prostu bardzo zmienna i cały czas podejmuje się czegoś nowego, ale mimo młodego wieku potrzebuje spokojnego, ciepłego domu, a nie bycia w ciągłym biegu. Nie zdradzając jednak więcej szczegółów zachęcamy do obejrzenia tej pierwszej części wywiadu.



Druga część wywiadu - ,,Black” - rozegrała się w trochę innym nastroju i przede wszystkim w innej scenerii. Tym razem Zuzanna opowiedziała trochę o wyidealizowanym życiu jakie wszyscy pokazują w mediach. Wytłumaczyła jednak, że nie zawsze jest to przejaw narcyzmu czy jakiejkolwiek ochoty pokazywania się tylko z dobrej strony. W jej przypadku jest to po prostu zasada różnicy między życiem prywatnym, a tym co można pokazać publicznie i przede wszystkim chęć zarażania wszystkich pozytywną energią, a nie przygnębiania. Mimo innego początku filmiku Zuzia dalej znów nawiązała do kawy, która jest tematem przewodnim kanału Tchibo. Tym razem chodziło o jej tatuaż. Dzięki temu pojawił się na krótko temat jej dziar. Dalej Zuzanna opowiedziała o negatywnych stronach bycia rozpoznawalnym, o jej, w pewnym sensie, przymusie stałego przebywania pod dostępem do telefonu i internetu oraz o tym skąd wzięła się poprzednia nazwa jej kanału czyli ,,Banshee”, która generalnie oznacza zjawę zwiastującą śmierć. Aby dowiedzieć się więcej koniecznie obejrzyjcie drugą część wywiadu.



Według nas Zuzia niesamowicie otworzyła się w obu tych wywiadach i bardzo ciekawie wypowiedziała się przede wszystkim o całej popularności w mediach, a Wy co na ten temat sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.

Omatkoicórko odpowiadają na ostre komentarze fanów

Maffashion kolejny raz w globalnej kampanii!

Pierwsza wspólna okładka Deynn i Majewskiego

MacademianGirl na okładce InStyle!

Karolina Pisarek i Damian Kordas są parą!

„Sport powinien stać się rutyną!” – Jessica Mercedes o swojej pracy dla marki sportowej