Walka o lody Ekipy w dużych sklepach. Kolejki ustawiały się od rana

Walka o lody Ekipy w dużych sklepach. Kolejki ustawiały się od rana

Podczas gdy firma Koral produkuje już milion lodów Ekipy dziennie, a te trafiają do kolejnych znanych sklepów, produkt nadal jest ciężko dostępny. Dziś lody Ekipy oficjalnie trafiły do Biedronki oraz Lidla. Z tego powodu przed sklepami od samego rana ustawiły się kolejki, a klienci walczyli o lody niczym o karpia przed świętami. 


Lody Ekipy w Biedronce pojawiły się w czwartek. Sieć wprowadziła je jednak po cichu, zapewniając, że wkrótce pojawią się wszędzie. Biedronka w związku z wielkim zainteresowaniem, podzieliła się w komunikacie ciekawymi statystykami. "Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt). Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22.04 sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk kultowego smakołyku." - napisała sieć.

Dziś lody Ekipy oficjalnie trafiły do dużych sklepów w tym do LIDLa. TikToka zalały tymczasem filmy, na których widzimy walkę klientów o produkt w sklepie.
@addybruh__essa 😎 ##dlaciebie ##dla ##ciebie ##lody ##lodyekipyfriza ##lidl ##biedronka ##friz ##ekipa ##3kipa ##koral ##foryou ##dc♬ dźwięk oryginalny - Adrian Koziński


@nicoles933##lodyekipy ##lidl ##szkodażekrewsięnielała ##tłumy ##ekipa ##przepychanki ##kidy Sklep otwarty o 6, a o 6:02 brak lodów 🤷🏻‍♀️😂♬ dźwięk oryginalny - Nicole



Według relacji, kolejki ustawiały się już od samego świtu, a w większości dużych sklepów zapasy lodów Ekipy zostały wyprzedane.

W związku z dzisiejszymi relacjami internautów, głos w sprawie zabrał sam Friz, który nagrał insta story z apelem do widzów. Odniósł się m.in. do informacji o osobach, które kupują całe kartony lodów Ekipy. YouTuber powiedział żeby podzielić się z innymi produktem, aby każdy mógł go spróbować. Karol zapowiedział także, że wkrótce do sklepów trafią lody Ekipy w wersji XL.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.