Walentynki pod znakiem YouTube - FOCUSlovesYT!

Walentynki pod znakiem YouTube - FOCUSlovesYT!

Olciaak, Blowek, Naruciak – jeśli te imiona coś Wam mówią i na dodatek mieszkacie w Bydgoszczy lub w okolicy, z pewnością nie przegapicie organizowanego tam spotkania z YouTuberami pod nazwą FOCUSlovesYT. Impreza odbędzie się tuż przed Walentynkami – 12 lutego – w bydgoskim centrum handlowym Focus Mall. Nie może Was tam zabraknąć!


12 lutego centrum handlowe Focus Mall będzie gościło fanów YouTube z okolicy Bydgoszczy i nie tylko -  tym momencie założonym na facebooku wydarzeniem interesuje się 800 osób, z czego ponad 300 osób zdeklarowało już swój udział. Nic dziwnego – Olciiak, Blowek i Naruciak cieszą się ogromnym gronem fanów, a ich imiona umieszczone na banerze wydarzenia przyciągają młodych miłośników świata YouTube. Organizatorzy gorąco zachęcają młodych ludzi poprzez portale społecznościowe do wzięcia udziału w wydarzeniu: „Już 12 lutego odwiedzą nas najpopularniejsi polscy YouTuberzy!  Trzy wyraziste osobowości, kochane przez miliony internautów, spotkają się właśnie z Wami. Opowiedzą Wam o pasjach, byciu profesjonalistą w swojej dziedzinie i swoich marzeniach. Odpowiedzą też na Wasze pytania! Wszystko to na żywo i na miejscu :-)”.
16388041_10154130949916960_2164057825448109562_n

Organizatorzy przewidują w programie spotkania i rozmowy z młodymi gwiazdami, a także czas wolny, w którym fani będą mogli poprosić swoich ulubieńców o autografy i zdjęcia, jak również zamienić z nimi parę słów. Organizatorzy zaplanowali też kreatywny konkurs na Instagramie z wartościowymi nagrodami, które zostaną oficjalnie wręczone w dniu wydarzenia przez samych YouTuberów.

Więcej szczegółów dotyczących FOCUSlovesYT znajdziecie na Facebooku:


Redakcja

Redakcja portalu APYnews.pl

Omatkoicórko odpowiadają na ostre komentarze fanów

Maffashion kolejny raz w globalnej kampanii!

Pierwsza wspólna okładka Deynn i Majewskiego

MacademianGirl na okładce InStyle!

Karolina Pisarek i Damian Kordas są parą!

„Sport powinien stać się rutyną!” – Jessica Mercedes o swojej pracy dla marki sportowej