OPTYMALNY TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH Kobiet i Mężczyzn FBW Saker Warszawski Koks

➤ Subskrybuj: http://bit.ly/subskrybujwk ➤ Nasza odzież, suple, syrop 0kcal: http://wksklep.pl ➤ Nasza grupa ARMIA WK na FB: http://bit.ly/1VT5r1R ➤ Grupa POKEMON GO PL WK: http://bit.ly/2acmNU2 Nasze suple przez cały rok: BIAŁKO: http://www.wksklep.pl/dobre-whey http://bit.ly/22CWgot BETAALANINA SMAKOWA http://www.wksklep.pl/omega-3 OMEGA http://bit.ly/1U8HMqk KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT http://www.wksklep.pl/witamina-d3-k2 VIT K2 http://bit.ly/1PQERUP BETA KAROTEN Obserwuj nas również na: Instagramie: WKSKLEP: https://www.instagram.com/wksklep/ WK: https://www.instagram.com/warszawskikoks Ponczek: https://www.instagram.com/ponczek_endomorfik Owca: https://www.instagram.com/owcawk Saker: https://www.instagram.com/wksaker Robercik: https://www.instagram.com/robercik_dynamit Snapchat: @ponczek_endo @saker_koks @warszawski_koks @warszawski_dzik PLAN TRENINGU: Kobiety: TRENING A Przysiady 5x5 Wyciskanie Leżąc 5x5 Wiosłowanie 5x5 Wznosy bokiem 3x8 Hip Thrust 3x8 Allahy 3x8 Łydki 3x8 TRENING B Martwy Ciąg Klasyczny 5x5 Wyciskanie Żołnierskie 5x5 Podciąganie Wąsko 5x5 Zakroki 3x8 Odwodziciele 3x8 Deska x3 Łydki 3x8 Mężczyźni: TRENING A Przysiady 5x5 Wyciskanie Leżąc 5x5 Wiosłowanie 5x5 Wznosy bokiem 3x8 Biceps+Triceps 3x8 Allahy 3x8 Łydki 3x8 TRENING B Martwy Ciąg Klasyczny 5x5 Wyciskanie Żołnierskie 5x5 Podciąganie Wąsko 5x5 Wyciskanie Wąsko 3x8 Biceps 3x8 Deska x3 Łydki 3x8 - Progresja ciężaru co trening - Przy stagnacji -10% ciężaru i na nowo dokładamy - Biceps i Triceps - ćwiczenia wg. uznania - Łydki wykonywane z wyprostowaną nogą w kolanie

Kategoria: Lifestyle, Sport

STARSZE FILMY: