Twórcy TikTok w kreatywny sposób przedstawiają nowy smak Tymbarku

Twórcy TikTok w kreatywny sposób przedstawiają nowy smak Tymbarku

Chyba każdy z was ma swój ulubiony smak napoju Tymbark. W ostatnim czasie do całej gamy owocowych zestawień dołączył nowy - mango-mięta. Ta nowość stała się elementem kreatywnych filmów ponad 20 polskich twórców TikTok. Śmiało powiemy wam, że "Tego jeszcze nie BYO"!

Dokładnie takie hasło towarzyszy całej kampanii, opatrzonej na TikToku specjalnym hashtagiem #tegojeszczenieBYO. To właśnie pod nim znajdziecie niezwykle ciekawe i kreatywne filmiki polskich TikTokerów zaangażowanych w promocję nowości od Tymbarku. Twórcy wymyślili przeróżne rzeczy, nominując tym samym kolejnych do wykonania czegoś ciekawego wraz z Tymbarkiem o smaku mango-mięta. Tak na przykład Marlena Sojka wykorzystała napój do zmiany swojej fryzury, Julia Kołaczek stworzyła tymbarkową koszulkę, Twins Style pokazali co znaleźli w swojej butelce, a Mateusz Ciawłowski wykonał efektowny skok na... zakrętkę Tymbarku!





Wiele dzieje się także na Instagramach zaangażowanych twórców, którzy publikują fotografie przedstawiające nowe połączenie Tymbarku. W opisach publikowanych postów, dzielą się m.in. swoimi odczuciami dotyczącymi smaku mango-mięta!










Do akcji łącznie zostało zaangażowanych 22 twórców TikTok, a za jej realizację odpowiada agencja GetHero. Próbowaliście już nowego smaku mango-mięta od Tymbarku? Dajcie znać w komentarzach!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.