TVP stworzyło reality-show z udziałem influencerów. To wyścig kamperów

TVP stworzyło reality-show z udziałem influencerów. To wyścig kamperów

W TVP VOD już 12 stycznia wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego reality-show "Kamper Polska" z udziałem polskich influencerów. Twórcy produkcji chwalą się oryginalnym pomysłem, jednak internauci zwracają uwagę, że już ten pomysł skądś znają.


Od pewnego czasu można zauważyć, że świat internetu i telewizji w niektórych obszarach coraz bardziej się przenika. Twórcy YouTube tworzą iście telewizyjne produkcje, podczas gdy telewizja coraz chętniej zaprasza do siebie influencerów. Teraz na tej zasadzie powstało nowe reality-show, które w przyszłym tygodniu doczeka się premiery na TVP VOD.

W ostatnich dniach Telewizja Polska ogłosiła emisję nowego programu pt. "Kamper Polska". W produkcji weźmie udział pięć par influencerów, którzy będą podróżowali kamperami po całej Polsce i będą wykonywali różne zadania. Trasa kamperów rozpocznie się na Helu i zakończy w Bieszczadach, a na zwycięzców programu będzie czekało 100 tysięcy złotych. W reality-show wezmą udział takie osoby jak Super Mario, Czarek Czaruje, Adrianna Skon, Zietkowsky czy Podziarany Tata. Program poprowadzi natomiast Izabella Krzan znana m.in. z "Koła fortuny" czy "Pytanie na śniadanie".



Użytkownicy, którzy dowiedzieli się o nowej inicjatywie TVP, zwracają uwagę, że pomysł jest prawdopodobnie wzorowany na programie Karola "Friza" Wiśniewskiego, który na swoim kanale kilka miesięcy wcześniej zrealizował podobny projekt polegający na "wyścigu kamperów".

 





YouTuber dokładnie na początku września ubiegłego roku wystartował z nową serią, polegającą na wyścigu kamperów, a na uczestników czekały wtedy różnego rodzaju zadania. Wtedy w programie wzięli udział m.in. członkowie Genzie, sam Friz, osoby współpracujące z Ekipą czy Wersow, Fusialka i Wujek Łuki.


W przypadku pomysłu Friza i spółki, wielki wyścig kamperów odbył się na terenie kilku państw. Na zwyciezców czekało także 100 tysięcy złotych. Pomysł Karola okazał się wtedy strzałem w dziesiątkę, a setki tysięcy widzów wyczekiwało kolejnych materiałów emocjonującego wyścigu.

Już wtedy wiele osób pochwaliło Friza za tę serię - nie tylko ze względu na pomysł, ale profesjonalną realizację i liczne zwroty akcji. Jak będzie w przypadku serii od TVP? Pozostaje nam czekać.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.