Oto 10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku

Oto 10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku

Dobrze zrealizowane reklamy potrafią przykuć uwagę widza i stać się prawdziwym hitem. Specjalnie dla Was zgromadziliśmy w jedno miejsce dziesięć spotów, które w kończącym się właśnie roku cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników.


Amerykańskie reklamy o ogromnym budżecie powstają zazwyczaj na... mecz Super Bowl (sześć poniższych filmów zostało zrealizowanych specjalnie pod emisję na tymże finale). Koncerny biją się o możliwość wyświetlenia własnego spotu na tym sportowym święcie, więc nie szczędzą środków na stworzenie czegoś wyjątkowego. Czy tak było w tym roku?

Wszystkie materiały, które znajdują się poniżej, obejrzano łącznie około 230 milionów razy. Jesteście ciekawi co znalazło się na podium?

10. "The 100-Year Game" - NFL (7,5 mln wyświetleń)



9. "Dream Crazier" - Nike (11,2 mln wyświetleń)



8. "Change Up The Usual" - Stella Artois (14 mln wyświetleń)



7. "Science Fair" - Audi (14,8 mln wyświetleń)



6. "Chance the Rapper x Backstreet boys" - Doritos (16,7 mln wyświetleń)



5. "#LikeABosch" - Bosch (23,3 mln wyświetleń)



4. "Introducing iPhone 11" - Apple (32,5 mln wyświetleń)



3. "The Best Men Can Be" - Gillette (33 mln wyświetleń)



2. "The Elevator" - Hyundai (38,9 mln wyświetleń)



1. "Not Everything Makes the Cut" - Amazon (39,5 mln wyświetleń)




 

Która reklama podoba Wam się najbardziej? Dajcie znać w komentarzach!

Strony: 1


avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.