Powodów jest wiele, ale najważniejsze z nich to: poczucie, że powoli formuła skupiania się twórców pod parasolem sieci partnerskich się wyczerpuje. Nie jestem ich przeciwnikiem, ale mam wrażenie, że można sprawniej podchodzić do kwestii współprac twórców z partnerami biznesowymi, oraz samym Google'm. MCN'y rozrosły się do ogromnych rozmiarów, a to nie wpływa najlepiej na współpracę. Drugą nie mniej ważną kwestią jest fakt, że twórcy skupieni pod szyldem Tofu Media mają podobny styl pracy i myślenia, mimo, że każdy z nas zajmuje się innym obszarem. Wierzymy, że YouTube się zmienia i idzie coraz bardziej w stronę treści o wysokiej jakości. Właśnie takie treści chcemy tworzyć a łatwiej to robić będąc wśród ludzi, którzy myślą podobnie.
Moją pasją jest pisanie, dlatego studiuję filologię polską. Dzięki niej realizuję różne pasje: muzyczne, sportowe, książkowe oraz filmowe. Poprzez pisanie poznaję także świat w kulturalny sposób.