Tańszy abonament Netflixa zadebiutuje wcześniej

Tańszy abonament Netflixa zadebiutuje wcześniej

W ostatnich tygodniach coraz więcej mówi się o tańszym pakiecie Netflixa z reklamami. Początkowo miał on zadebiutować na początku 2023 roku, ale jak informuje Wall Street Journal, tańszy pakiet zostanie wprowadzony dużo wcześniej.


Amerykański dziennik podaje, że Netflix spotkał się z ostatnich dniach z Microsoft, przy którego wsparciu będzie wprowadzony nowy plan z reklamami. Na spotkaniu ustalono m.in. to, że reklamy w tańszym planie abonamentu będą trwały do czterech minut na każdą godzinę materiału, o czym informowaliśmy w tym artykule. Czego więcej się dowiedzieliśmy?



Według informacji dziennika, tańszy pakiet ma zadebiutować znacznie wcześniej, bo już w listopadzie. Powodem ma być fakt, że Netflix chce być szybszy niż Disney+, który także planuje implementację podobnej oferty.

Tańszy abonament Netflixa będzie początkowo dostępny w Stanach Zjednoczonych w cenie od 7 do 9 dolarów miesięcznie. Prawdopodobnie równolegle będą prowadzone także testy w kilku innych krajach. Jeśli opcja zostanie pozytywnie przyjęta, wkrótce trafi do innych krajów, w tym także do Polski.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.