"Światło" - genialny pokaz ujęć Krzysztofa Gonciarza!

Krzysztof Gonciarz, który przez ostatnie miesiące skupia się głównie na produkcji daily vlogów, raz na jakiś czas postanawia opublikować na swoim kanale coś wyjątkowego. Są to najczęściej materiały sponsorowane, które różnią się od zwykłych vlogów tym, że twórca poświęca im dni, a nawet tygodnie pracy, a efekty są zadziwiające. Tak też jest przy okazji publikacji jego najnowszego filmu pt. "Światło"!


W materiale tym, twórca udowadnia, dlaczego Tokio jest miastem prędkości światła. Poprzez liczne i niesamowite ujęcia, przedstawia nam obraz stolicy Japonii w wyjątkowy sposób. Według niego, Tokio jest metropolią, która nigdy się nie zatrzymuje i nigdy się nie wyłącza. To właśnie dlatego, miasto to nie działałoby bez światła. To ono pozwala mu się rozwijać, zmieniać i przyspieszać. Mowa jest też o światłowodach, transferze i sieci, dzięki którym cały świat wokół Krzysztofa działa. W tym momencie pojawia się nawiązanie do reklamy światłowodów Orange. Firma chwali się ich prędkością, która liczy 600 Mb/s. Film obejrzycie poniżej:




Opinie widzów Krzysia jednoznacznie dają do zrozumienia, że film jest po prostu niesamowity. Sprawdźcie sami niektóre z nich:




Powtórzę się, ale realizacyjnie zupełnie inny poziom od poprzednich produkcji.


Nie mam pytań! Po prostu nie mam pytań! Jesteś zajebisty w tym, co robisz! A dla mnie jesteś autorytetem! Ogromnym autorytetem! Dziękuję za te wszystkie rzeczy, które tworzysz w taki właśnie sposób. Kompletny sposób!


Można było się spodziewać bardzo wysokiego poziomu ale to przeszło wszelkie moje oczekiwania


Piękne ujęcia Tokyo a wtopienie w film współpracy z Orange to absolutne 10/10

Tyle mówiłeś na temat tego filmu we vlogu, że już myślałam, że mnie nie ruszy. A tu taki piękny film. Tego typu reklamy powinny być puszczane w telewizji, ciekawe, kiedy reklamodawcy to zrozumieją... Dobra robota!



Tego typu komentarzy jest znacznie więcej. Dają one sporo do myślenia. Dlaczego? Wiele użytkowników serwisu YouTube negatywnie patrzy na materiały, które mają na celu promocję jakiegoś produktu lub usługi. Jak jednak widać, wykonanie filmu w tego typu sposób, nie przeszkadza nikomu, by ocenić go jako genialny, mimo tego, że jest on sponsorowany. W tym przypadku należy pogratulować zarówno Krzysztofowi Gonciarzowi, jak i firmie Orange za tak dobrze przygotowaną i co najważniejsze efektowną współpracę!


A Wy, co sądzicie o "Świetle" Krzysztofa Gonciarza? Podzielacie opinie użytkowników zacytowanych przez nas w tym artykule? Piszcie w komentarzach!


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.