Samsung atakuje Apple w nowej reklamie

Samsung atakuje Apple w nowej reklamie

Samsung kilka dni temu opublikował krótki spot reklamowy, którego tematem przewodnim jest prędkość połączenia internetowego w sprzętach ich produkcji. Jest to bezpośrednia zaczepka skierowana w stronę konkurencji.


To nie pierwsza tego typu zagrywka - koreański gigant już w przeszłości w swoich reklamach wytykał niektóre błędy Apple. Tym razem padło na jakość połączenia internetowego i prędkość pobierania.

Sytuacja w materiale rysuje się następująco - do salonu firmy z nadgryzionym jabłkiem przychodzi klientka zainteresowana zakupem iPhone'a X. Jest świadoma tego, że ten telefon komórkowy jest nieco słabszy w kwestii prędkości pobierania plików w porównaniu do Samsunga Galaxy S9, lecz jest przy tym ciekawa jak sprzedawca przeprowadzi dalej rozmowę. Niestety nie znajduje on żadnych argumentów podważających to, co powiedziała kobieta i nie jest w stanie merytorycznie zachęcić jej do zakupu.



Taki zabieg to z pewnością sprytna zagrywka marketingowa, lecz chyba nic poza tym. Większość użytkowników jest zdania, że tego typu klip to bardzo nieprofesjonalny krok Samsunga, którego nie powinni uczynić. Niektórzy śmieją się także, że po tej reklamie sprzedaż iPhone'a X wzrośnie.

 

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.