"Ja się nie sprzedałem. Ja ciągle się sprzedaję", czyli nowy odcinek Mówię Co Czuję!

Rojo w nowym odcinku Mówię Co Czuję ostatecznie wyjaśnia kwestię sponsoringu na polskim YouTube. Warto obejrzeć nowy film Roja, zanim oceni się współpracę YouTubera z jakąś marką.


Tytuł odcinka "Sprzedałeś się" dobrze oddaje jego charakter, bowiem Rojo przedstawia w nim złożony problem tytułowego "sprzedawania się" na YouTube. Jest to kwestia, o której trzeba mówić i którą wciąż trzeba objaśniać i tłumaczyć. Oczywiście staje on w obronie YouTuberów, którzy zarabiają na swojej pasji oraz wyjaśnia dlaczego nie powinno nas to dziwić.



Wypowiedź Roja na ten temat może okazać się odkrywcza nie tylko dla tych, którzy ciągle wypominają twórcom lokowania produktów. Materiał także, a może przede wszystkim, powinni obejrzeć ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z YouTubem i wiążą z nim własną przyszłość. Rojson podpowiada, co i jak robić na tym grząskim gruncie, aby po prostu było dobrze.

Bardzo się cieszymy, że jest na YouTube ktoś, kto ma w sobie na tyle cierpliwości i chęci, aby omawiać tego typu kwestie, które często są kontrowersyjne. Wierzymy, że wpłynie to pozytywnie na poziom dyskusji i kultury w internecie.

avatar

Grzegorz Majchrzak

Moją pasją jest pisanie, dlatego studiuję filologię polską. Dzięki niej realizuję różne pasje: muzyczne, sportowe, książkowe oraz filmowe. Poprzez pisanie poznaję także świat w kulturalny sposób.