Reklamy na Netflixie mają trwać 4 minuty

Reklamy na Netflixie mają trwać 4 minuty

Plany Netflixa dotyczące płatnego abonamentu są coraz bardziej szczegółowe. Tańszy abonament ma kosztować od 7 do 9 dolarów w Stanach Zjednoczonych, a teraz dowiedzieliśmy się także, ile mają trwać wyświetlane w jego ramach reklamy.


Netflix chce wprowadzić tańszy abonament zawierający reklamy na początku 2023 roku. Opcja ma najpierw zawitać do Stanów Zjednoczonych, aby następnie pojawić się także w innych krajach. Testy nowego modelu mają być przeprowadzone jednak jeszcze w tym roku. W związku z tym, dowiedzieliśmy się ostatnio, ile ma kosztować nowy abonament.

Według informacji Bloomberga nowy plan Netflixa ma być niemal o połowę tańszy niż standardowa subskrypcja. Co najważniejsze, reklamy będą trały 4 minuty i będą wyświetlane przed oraz w czasie emisji treści (co każdą godzinę materiału).



Warto dodać, że według wcześniejszych informacji serwisu, zespół sprzedaży zamierza zawierać umowy także z mniejszymi partnerami, aby uniknąć sytuacji, gdzie widzowie zmuszeni są do oglądania dużej ilości tych samych reklam.

 

Co uważacie o takim rozwiązaniu Netflixa? Zdecydujecie się na tańszy abonament kosztem reklam?


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.