Reklamy na Messengerze dotarły do Polski - tak wyglądają

Reklamy na Messengerze dotarły do Polski - tak wyglądają

Nie tak dawno informowaliśmy Was o nowościach nadchodzących na Messengerze dotyczących reklam. Jeszcze kilka tygodni temu były to testy przeprowadzane tylko i wyłącznie w Australii i Tajlandii, a za niedługo owe zmiany mogą zostać wdrożone w życie.




Czasy się zmieniają, a technologia idzie na przód. Powstają nowe aplikacje, z których korzysta coraz więcej osób. Nic więc dziwnego, że zainteresowanie Facebooka spadło, a ścianki z postami są mniej aktywne niż kiedyś. Jednakże wciąż miliony, a nawet miliardy osób, korzysta z Messengera, który jest drugim zaraz po WhatsApp, najpopularniejszym komunikatorem na świecie. Obie te aplikacje należą do Marka Zuckerberga i są jego jednym z najważniejszych źródeł dochodów.



Po licznych testach przeprowadzonych w ubiegłych miesiącach wprowadzono wiele poprawek odnośnie reklam. Są już gotowe i za niedługi czas zobaczymy je także w naszych konwersacjach, gdyż owa zmiana zastosowana będzie także w Polsce. Wygląd i mechanizm reklam będzie podobny do tego, którego na co dzień możemy zobaczyć na facebookowej tablicy. Odpowiednie reklamy dostosowane będą do naszych zainteresowań i przyporządkowane odpowiedniej grupie docelowej. Głównym celem tego zabiegu jest zwrócenie uwagi odbiorcy, z korzyścią dla reklamodawców.



Niewątpliwie pomysł ten może nie spodobać się wielu osobom, które zaczną szukać alternatywnych rozwiązań w innych aplikacjach wolnych od reklam. Jednakże póki co Mark Zuckerberg nie musi się martwić o konkurencję, gdyż z jego aplikacji korzysta ponad miliard użytkowników. Wprowadzenie reklam w prywatnych wiadomościach na Messengerze z pewnością przyniesie niemałą fortunę jej twórcom.

Źródło: spidersweb.pl

Agniecha Szyda

Od 6 lat moją pasją jest YT. W wolnym czasie lubię pograć w gry z przyjaciółmi. Poza tym interesuję się podróżowaniem oraz sportem, a dokładniej siatkówką i paintballem.