Reklama z Maffashion i Czarkiem na pierwszym miejscu YouTube Ads Leaderboard

Reklama z Maffashion i Czarkiem na pierwszym miejscu YouTube Ads Leaderboard

Ostatnimi czasy dość często na naszej stronie pojawia się Maffashion, ale cóż się dziwić - Julka naprawdę nie próżnuje. Jest jedną z najbardziej aktywnych dziewczyn w polskim Internecie na różnych płaszczyznach i z dnia na dzień zaskakuje nas coraz bardziej swoją kreatywnością i pracowitością. Aktualnie, po raz kolejny, Maff jest na topie, znów z trochę innego powodu niż ostatnim razem. Nie jest to jednak tylko i wyłącznie jej zasługa. Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do czytania!


Nie jest tajemnicą, że Maffashion i Czarek z kanału AbstrachujeTV są od dłuższego czasu parą, z resztą pewnie większości z Was ten temat jest dość bliski. Oboje chętnie pokazują swoją wzajemną miłość na swoich profilach na portalach społecznościowych, czy na przykład biorąc wspólnie udział w przeróżnych przedsięwzięciach. Tym samym poza życiem prywatnym dzielą ze sobą także część życia służbowego. Między innymi oboje współpracują z marką Coca-Cola i to właśnie razem z nią stworzyli reklamę, ukazującą uroki bycia w związku i przy okazji oczywiście promującą firmę.



Trwający ledwo ponad minutę film reklamowy okazał się strzałem w dziesiątkę. Piękna miłosna historia, walentynkowy klimat i dwie tak znane, i lubiane postacie sprawiły, że spot znalazł się na pierwszym miejscu rankingu polskiego YouTube Ads Leaderboard w lutym. Czym jest ten ranking i co on przedstawia? Otóż - jest to zestawienie pięciu najbardziej kreatywnych i najchętniej oglądanych oraz klikanych reklam na YouTube w danym miesiącu. Polska wersja tego rankingu jest tworzona przez tutejszy zespół YouTube, a reklamy wybierane są właśnie na bazie liczby odtworzeń, procentowego udziału odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego i na bazie tego, ile czasu ludzie spędzili oglądając daną reklamę. Gratulujemy parze pierwszego miejsca - naszym zdaniem zdecydowanie na nie zasługują!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.

Omatkoicórko odpowiadają na ostre komentarze fanów

Maffashion kolejny raz w globalnej kampanii!

Pierwsza wspólna okładka Deynn i Majewskiego

MacademianGirl na okładce InStyle!

Karolina Pisarek i Damian Kordas są parą!

„Sport powinien stać się rutyną!” – Jessica Mercedes o swojej pracy dla marki sportowej