Czego nie wiesz o YouTuberkach? – RedLipstickMonster

Czego nie wiesz o YouTuberkach? – RedLipstickMonster

Ma niespełna 30 lat, prowadzi kanał od czerwca 2012 roku i powoli dobija pierwszego miliona subskrybentów na YouTube. Z pewnością doskonale ją znacie – jej profile na social meiach są pełne zdjęć i filmów przedstawiających ją w najróżniejszych miejscach i sytuacjach. Chcielibyśmy jednak przedstawić Wam 5 nieco mniej znanych faktów o RedLipstickMonster, które bardzo nas zaciekawiły – czy uda nam się Was zaskoczyć?




1. Skąd wziął się pseudonim RedLipstickMonster? To pytanie z pewnością zadawało sobie wiele osób oglądających kanał Ewy. Jak się okazuje został on wymyślony przez Ewę i jej przyjaciół tylko na potrzeby założenia kanału i nie ma on „drugiego dna”. YouTuberce zależało jednak na tym, żeby nazwa kanału była chwytliwa, a jednocześnie by doskonale odzwierciedlała ona to, co jest dla niej najważniejsze – najwyraźniej są to potworki, czerwień i szminki. Poza tym Ewa nie kryje swojej fascynacji słowem „monster”. Wielokrotnie podkreślała ona w wywiadach, że słowo to dla niej ma bardzo wiele znaczeń – może być jednocześnie czymś strasznym, zaskakującym, a nawet uroczym i przyjacielskim. Graficzna forma potworka, którą możemy oglądać na filmach Ewy, to z kolei dzieło jej męża.

2. W dzisiejszych czasach dziewczyny dość szybko zaczynają przygodę z robieniem makijażu, stopniowo nabierając wprawy i powoli odnajdując „ten właściwy makijaż”, w którym czują się one najlepiej. Można by pomyśleć, że jedna z najpopularniejszych vlogerek urodowych, jaką jest niewątpliwie RedLipstickMonster, pewnie bardzo szybko zaczęła się malować – przecież teraz robi to tak perfekcyjnie i z taką wprawą. Nic bardziej mylnego! Ewa swoją przygodę z makijażem rozpoczęła dopiero…na studiach. Wtedy to zdecydowała się ona na lekki makijaż, który miał na celu zakrycie niedoskonałości jej skóry. Kto by pomyślał, że z czasem stanie się ona ekspertką w tej dziedzinie i będzie znana z tak odważnych, miejscami wręcz zwariowanych makijażów!




3. Czy wiecie, co studiowała Ewa? YouTuberka skończyła kosmetologię i pedagogikę. Co równie ważne, obydwa kierunki zainspirowały ją do założenia kanału na YouTube. I choć wydawać by się mogło, że większą rolę odegrała tu kosmetologia, okazuje się, że to właśnie pedagogika podsunęła jej pomysł na to, by rozpocząć nagrywanie filmów. Ewa bardzo chciała uczyć wizażu, jednak nie mogła znaleźć pracy w tym kierunku. I wtedy wpadła ona na to, że przecież jest takie miejsce, w którym każdy może uczyć – jest to właśnie YouTube. Poza tym YouTube daje również wolność przekazywania innym wiedzy w dokładne taki sposób, jaki się chce, co również jest dla Ewy bardzo ważne.

4. Jednym z najbardziej osobistych filmów Ewy jest ten, w którym wypowiada się ona na temat jej metamorfozy i odchudzania, pokazując tym samym zdjęcia swojej sylwetki przed i po przemianie. YouTuberka była bardzo dumna z tego, co udało jej się osiągnąć dzięki ciężkiej pracy nad sylwetką i chciała podzielić się tym ze swoimi widzami. Widzowie stanowili dla niej zresztą ogromna motywację. Wrzucając film Ewa chciała ich z kolei zmotywować o tego, by oni także walczyli o to, czego pragną.




5. Co Ewa uważa za swoją piętę Achillesa? W wielu wywiadach YouTuberka przyznaje, że bardzo denerwuje ją to, że…nie ma jeszcze prawa jazdy. Zdawanie egzaminu na prawo jazdy to w dzisiejszych czasach pewnego rodzaju „rytuał przejścia” charakterystyczny dla osób wkraczających w dorosłość – jego brak z niewiadomych przyczyn budzi zdziwienie innych ludzi. Czy Ewa planuje rozpoczęcie kursu nauki jazdy? Niestety nic nam o tym nie wiadomo, jednak jedno jest pewne – widzowie z pewnością trzymaliby za nią kciuki!

Może znacie jeszcze jakieś mało znane ciekawostki o RedLipstickMonster? Podzielcie się nimi w komentarzach!

Redakcja

Redakcja portalu APYnews.pl

Omatkoicórko odpowiadają na ostre komentarze fanów

Maffashion kolejny raz w globalnej kampanii!

Pierwsza wspólna okładka Deynn i Majewskiego

MacademianGirl na okładce InStyle!

Karolina Pisarek i Damian Kordas są parą!

„Sport powinien stać się rutyną!” – Jessica Mercedes o swojej pracy dla marki sportowej