Pytania o youtuberach > Kto jest waszym ulubionym youtuberem i dlaczego ?
19 Odp.

Kto jest waszym ulubionym youtuberem i dlaczego ?

Mój ulubiony youtuber to stuu. Teraz pewnie zostane ostro zhejtowana. Jest to pozytywny fajny człowiek i tyle ;). Oglądam też gimpera ;) bo tworzy świetne materiały oraz jest zabawny. Gargamelvlog no to chyba już mówić nie muszę ;)PS: Możecie też napisać youtubera którego nie lubicie i dlaczego ;)

Odpowiedzi (19):

Odpowiedz
  • blocked
    blocked odpowiedział 2016/11/13 11:11:
    Osobiście nie mam ulubionego twórcy w serwisie YouTube ponieważ uważam, że to co się tam teraz dzieje to mieszanka wybuchowa w postaci hipokryzji,oszukiwania swoich widzów oraz mieszania im w głowach. Oczywiście czasami znajdzie się jakieś jasne światło w tym ciemnym tunelu ale to coraz bardziej rzadkość Ludzie których masz za idoli są moim zdaniem nie w porządku ponieważ o ile Stuu ma psychikę dziecka co jest niegroźne i czasami spoko to Gimper i Gargamel na czele z tym pierwszym mają tzw syndrom boga i myślą, że mogą wszystko. Okiem Fabiana to zwykły pajac który kreuje się na nie wiadomo jakiego a tak naprawdę wystarczyło, że raz mu Isamu odpowiedział i już pory pełne
  • Napiki
    Napiki odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    Ja lubie reziego a nie lubie banshee
  • Kyzox
    Kyzox odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    Każdy polski gamer to rak
  • michał090
    michał090 odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    isamu bo jest [CENZURA]<---bardzo fajny xD
  • OneWayLose
    OneWayLose odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    Lubię wszystkich oprucz Okiem Fabiana i Pieszko -.- jak on mnie wkurza +,+
  • wk123
    wk123 odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    Ja osobiście uwielbiam Reziego.Nie wiem czemu tak dużo osób go nie lubi. Rezi pod względem wyglądu jest moim ideałem. Ale lubię go za to że jest taki pozytywny ostatnio ma trochę nudne te filmiki szerze mówiąc to tęsknię za jego gta zawsze było się z czego tam pośmiać. A no i jeszcze jego funny moments. To były czasy Nienawidzę Naruciaka w sensie w ogóle go nie znam ale strasznie mnie obrzydza jak na niego patrzę i to że robi z siebie idiotę. I naprawdę nie rozumiem dlaczego wszystkie dziewczyny na niego lecą. Ja osobiście nie widzę w nim nic super ale okej jak chcą kochać jakiegoś obcego faceta spoko. Też lubię stuu, ale czasem wkurzają mnie te jego filmiki dla kasy. Bo kiedyś się starał a teraz to po prostu mu się nie chcę. A gargamelvlog nie lubię bo według mnie dziwny jest jego sposób bycia i to że wszystko hejtuje moim zdaniem to żałosne to jego wybijanie się na hejcie ponieważ np. DeeJayPallaside też opowiada się na temat innych ale on nie hejtuje ich za to że w ogóle żyją. A no i lubię też kanał WszytkoVlog oni poprostu mają dar do rozśmieszenia. Mimo że nim się obejrzę to pewnie usuną kanał, ale póki są to ich oglądam. No to wszystko i mam jeszcze pytanie do ciebie " Dlaczego nie lubisz Reziego ?"
    • AgaAgusia13
      AgaAgusia13 odpowiedział 2016/11/12 22:11:
      Nie sądzę że stuu robi wszystko dla kasy. Pozory czasem mylą i sądzę że istnieje wiele innych twórców którzy z pozoru bardzo mili ludzie a w rzeczywistości nagrywają,uśmiechałą się, robią sobi zdj z fanami tylko dla hajsu i fejmu ;/
    • AgaAgusia13
      AgaAgusia13 odpowiedział 2016/11/12 22:11:
      Ogólnie sytuacja na yt teraz jest bardzo trudna. Ytuberów pochłaniają reklamy. Rozumiem że trzeba jakoś zarabiać ale pokazywanie sprite na każdym filmiku to chyba przesada?!Po yt błąka się tyle dzieciaków.Widać to m.in. pod filmikami Reziego,Stuu oraz Gimpera. Nie mówiąc tutaj o Yoczoku,Sexmasterce
    • wk123
      wk123 odpowiedział 2016/11/12 22:11:
      Wiesz no to tak naprawdę jest to tylko internet i to oglądanie ich ma tylko i wyłącznie charakter rozrywkowy, ale fakt że dzieci oglądające tych youtuberów traktują ich jak jakieś wzory do naśladowania a co może im przekazać np. taka sexmasterka.
    • lubelczykangela@Gmail.com
      [email protected] odpowiedział 2016/11/12 22:11:
      Jak można naruciaka nie lubić?!
  • Arco Iris
    Arco Iris odpowiedział 2016/11/12 21:11:
    Dion Yorkie. Sympatycznym człowiekiem się wydaje być. :)
  • Beutelrattenlattengitterkofferattentater
    Beutelrattenlattengitterkofferattentater odpowiedział 2016/11/12 22:11:
    Żaden, bo wszyscy to raki, nooby i śmiecie.
  • lubelczykangela@Gmail.com
    [email protected] odpowiedział 2016/11/12 22:11:
    Naruciak bo mnie zawsze potrafi rozbawić
  • .Natasha.
    .Natasha. odpowiedział 2016/11/12 23:11:
    Hm...chyba nie umiałabym wybrać jednego, ale jeśli bym musiała to wybrałabym chyba parę - Martin Stankiewicz i jego dziewczyna Laura Nadolska (LoJournal). Dlaczego? Bardzo odpowiada mi humor Martina, moim zdaniem jego filmiki przesiąknięte są dawką fajnego humoru. Ma on dystans do siebie i naprawdę niekiedy potrafi rozśmieszyć do łez, a jednocześnie widać, że ma coś w głowie. Z kolei Laura ma bardzo fajne poczucie estetyki. Uwielbiam oglądać jej filmy, często dają mi one sporo do myślenia, przywołują fajne wspomnienia.
  • Nicolamu
    Nicolamu odpowiedział 2016/11/13 02:11:
    Polscy yt'uberzy to raki ;-; Siedze na zagranicznym yt'ubie :")
    • AgaAgusia13
      AgaAgusia13 odpowiedział 2016/11/13 10:11:
      Ty mały hejterze ;D a kogo zza granicy oglądasz?
    • Nicolamu
      Nicolamu odpowiedział 2016/11/13 13:11:
      Markiplier,Jacksepticeye,Pewdiepie,Guava Juice,Jet Crew,Kubz Scouts i wiele wiele innych xd
  • pietraz15
    pietraz15 odpowiedział 2016/11/13 21:11:
    Z Polskich To będzie, Tivolt, Rojo i Wiśnia dlaczego ich ? Tivolta lubie za gameplaye które sa moim zdaniem fantastyczne Roja ponieważ rozbwia do łez jak i tivolt, Wiśnia poniewaz codziennie zaskakuje i uczy mnie czegoś nowego :)Zagraniczni to: InfidelAmsterdam, CoverKillerNation, Furious Pete, oraz Matthew santoro...Lubię oglądać o muzyce recenzje zespołów oraz o jedzeniu XD
  • Wpisz swoją odpowiedź: