Pytania o youtuberach

Najnowsze pytania

7 Odp.

Ile najwięcej zebraliście łapek górę?

Mój to chyba 300

krzychu 2017/05/30 04:05
56 Odp.

Gdzie mieszka Friz?

Wiecie gdzie przeważnie łapie Pokemony?

jdlove 2017/05/30 03:05
3 Odp.

Jaki nick do kanał z Minecraftem?

Chciałbym nagrywać na youtubie tylko problem w tym , że nie mogę wymyśleć nicku jeżeli chcesz wymyslec dla mnie nick to trochę info o mnie. Mam na imię Michał.

monika27 2017/05/30 12:05
12 Odp.

Co cenicie sobie w Youtuberach?

Co cenicie w Youtuberach i co wam się w nich nie podoba?+ wasz ulubiony Youtober

jdlove 2017/05/29 09:05
0 Odp.
3 Odp.

Czy Generator Frajdy ma rodzeństwo?

ogólnie to może napiszcie mi wszystko co o nim wiecie. z góry wielkie dzięki ;)

krzychu 2017/05/28 04:05
12 Odp.

Czy ktoś wie, że ja go subskrybuję?

martynagie 2017/05/28 04:05
1 Odp.

Nie dostaję powiadomień!

Jeśli macie konto na YT to wiecie o co mi chodzi. W prawym górnym rogu obok swojego profilowego macie taki dzwonek, i jeśli przyszły wam jakieś powiadomienia (ktoś odpowiedział na wasz komentarz itp.) to macie ilość powiadomień (w moim przypadku 2). I jeśli chcecie je zobaczyć to musicie kliknąć w ten dzwonek. A mi od jakichś dwóch dni nie pokazuje ŻADNYCH powiadomień, nawet tych starych. Pomożecie mi?PS Tak, używam IE

wojtek_ 2017/05/28 04:05
1 Odp.

Nazwa kanału z programowaniem i elektroniką

Jakaś oryginalna nazwa kanału o tematyce programowania/elektroniki może być coś z ksywką korek/korni

blowcraft 2017/05/28 01:05
3 Odp.

Podajcie różne tagi!

Na YT

wojtek_ 2017/05/28 09:05
3 Odp.

Wymiary banera na YouTube

dokładnie w pikselach prosze napisać

csser 2017/05/28 12:05
0 Odp.

Skąd jest TheUnboxAll?

Gdzie on nagrywa?

csser 2017/05/27 10:05
3 Odp.

YouTuberki podobne doKaroliny Sobańskiej?

Chodzi mi o to, aby nagrywały o zdrowym odżywianiu się, sporcie, może wegetarianizmie i weganizmie. Wiecie o co chodzi, ma być po prostu zdrowo i przyjemnie. Mogą być takie angielscy youtuberzy, ale najlepiej jednak Polscy. Jeśli znacie kogoś podobnego do Karoliny, to piszcie :) Z góry dzięki za odpowiedzi :)

csser 2017/05/27 10:05
7 Odp.

YouTube i Snapchat z opóźnionym dźwiękiem

Witam, mam problem z ekranem i dzwiekiem w serwisach takich Jak: SnapChat, YouTube, posiadam telefon Samsung Galaxy J5 2016 (Android 6.0) wczesniej bylo wszystko wporzadku, po pewnym czasie wlaczylem sobie filmik na YouTube i ekran sie zacia na 2 sekundy, pozniej dzwiek nie nadazal za ekranem, nie oglada sie przujemnie filmow jak to bylo wczesniej.

blowcraft 2017/05/26 09:05
0 Odp.

Jak długo nagrywacie na YouTube?

kosmit09 2017/05/26 09:05
6 Odp.

Można gdzieś od kiedy kogoś subskrybuje na YouTube?

Jeżeli tak to gdzie?

wojtek_ 2017/05/26 08:05
6 Odp.

Prowadzicie kanał na YouTube? :D

Jaka nazwa, ile masz subów?

krzychu 2017/05/26 06:05
2 Odp.

Co mogłabym fajnego nagrać na YouTube? :)

Nagrywam sama głównie rysowanie i kolorowanie nie pokazuje twarzy a nie mam pomysłu na odcinek... Pomożecie? :)

grzesiex 2017/05/26 12:05
3 Odp.
5 Odp.

Zna ktoś może adresy jakichś YouTuberów?

Tylko jakieś potwierdzone ;)

wojtek_ 2017/05/26 09:05
9 Odp.

Lubicie littlemooonster96?

Lubicie littlemooonster96?

monika27 2017/05/25 09:05
2 Odp.

Ma ktoś pomysł na nazwę growego kanału?

Cześć macie jakiś pomysł na nazwę na youtube ? Nazywam się Kevin. na tym kanale bynajmniej narazie będą tylko gry.

krzychu 2017/05/25 07:05
8 Odp.

Dlaczego ludzie są tacy głupi? xD

Którzy myślą że jak ktoś ma nick "Krzysztof Gonciarz" to jest Krzysztofem Gonciarzem.Niech ktoś mi to powie bo ja nie pojmuję

tbx27 2017/05/25 06:05
0 Odp.

Oglądaliście JJayJokera?

kuba98 2017/05/25 06:05
2 Odp.

W jaki sposób mogę przekonać rodziców, żebym nagrywał na YT?

Hey chce nagrywac na yt ale mama się nie zgadza tacie wszystko jedno jak ją przekonać?

wojtek_ 2017/05/25 05:05
2 Odp.

Czemu tak mi się dzieje?

Nagrywam obraz z gry action'em a kamerkę paaratem po złączeniu tego na początku jest ok dopsuwuje po ścieżce dziękowej na poczatki idzie dobrze ale na koniec juz sie rozchodzi czyli ruszan buzią inaczej niz jest dzwiek z actiona i z aparatu tez juz idzie inaczej vo zrobic prosze o odpowiedz...

blowcraft 2017/05/25 05:05