TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 284
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 225 918 368
  • liczba subskrypcji: 609 293

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 609 293
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-03-23 138 609 293 84 675 225 918 368
2019-03-22 179 609 155 131 782 225 833 693
2019-03-20 119 608 976 65 362 225 701 911
2019-03-19 96 608 857 69 544 225 636 549
2019-03-18 195 608 761 79 464 225 567 005
2019-03-17 256 608 566 138 549 225 487 541
2019-03-16 303 608 310 142 786 225 348 992
2019-03-15 260 608 007 122 571 225 206 206
2019-03-14 188 607 747 114 247 225 083 635
2019-03-13 234 607 559 161 062 224 969 388
2019-03-11 146 607 325 74 126 224 808 326
2019-03-10 286 607 179 146 921 224 734 200
2019-03-09 59 606 893 81 868 224 587 279
2019-03-08 42 606 834 42 882 224 505 411
2019-03-07 85 606 792 79 855 224 462 529
2019-03-05 19 606 707 41 554 224 382 674
2019-03-04 15 606 688 41 060 224 341 120
2019-03-03 97 606 673 62 285 224 300 060
2019-03-02 140 606 576 104 094 224 237 775
2019-02-28 83 606 436 83 689 224 133 681
2019-02-26 73 606 353 86 270 224 049 992
2019-02-24 75 606 280 67 950 223 963 722
2019-02-23 137 606 205 153 754 223 895 772

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: