TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 296
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 233 297 261
  • liczba subskrypcji: 620 003

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 620 003
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-07-19 90 620 003 50 508 233 297 261
2019-07-18 45 619 913 47 950 233 246 753
2019-07-17 74 619 868 47 986 233 198 803
2019-07-16 41 619 794 43 852 233 150 817
2019-07-15 58 619 753 52 109 233 106 965
2019-07-14 101 619 695 76 121 233 054 856
2019-07-13 92 619 594 67 403 232 978 735
2019-07-12 101 619 502 57 932 232 911 332
2019-07-11 396 619 401 178 083 232 853 400
2019-07-08 470 619 005 87 488 232 675 317
2019-07-07 147 618 535 136 411 232 587 829
2019-07-05 60 618 388 52 286 232 451 418
2019-07-04 63 618 328 48 290 232 399 132
2019-07-03 -23 618 265 101 901 232 350 842
2019-07-01 62 618 288 52 606 232 248 941
2019-06-30 105 618 226 70 065 232 196 335
2019-06-29 115 618 121 116 023 232 126 270
2019-06-27 -12 618 006 54 466 232 010 247
2019-06-26 101 618 018 90 910 231 955 781
2019-06-24 205 617 917 144 252 231 864 871
2019-06-22 156 617 712 96 408 231 720 619
2019-06-21 164 617 556 109 243 231 624 211
2019-06-20 4 617 392 65 317 231 514 968

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: