TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 256
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 209 348 005
  • liczba subskrypcji: 573 453

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 370
  • Subskrypcje 7 dni: 1 463
  • Subskrypcje 30 dni: 4 887
  • Wyświetlenia 24h: 141 071
  • Wyświetlenia 7 dni: 607 990
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 986 571
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-07-01 370 573 453 141 071 209 348 005
2018-06-30 460 573 083 144 105 209 206 934
2018-06-29 234 572 623 130 962 209 062 829
2018-06-28 191 572 389 72 302 208 931 867
2018-06-27 90 572 198 57 917 208 859 565
2018-06-26 118 572 108 61 633 208 801 648
2018-06-25 52 571 990 57 194 208 740 015
2018-06-24 229 571 938 137 374 208 682 821
2018-06-22 128 571 709 52 840 208 545 447

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNIE NEWSY


OSTATNI FILM

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 573 453
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-07-01 370 573 453 141 071 209 348 005
2018-06-30 460 573 083 144 105 209 206 934
2018-06-29 234 572 623 130 962 209 062 829
2018-06-28 191 572 389 72 302 208 931 867
2018-06-27 90 572 198 57 917 208 859 565
2018-06-26 118 572 108 61 633 208 801 648
2018-06-25 52 571 990 57 194 208 740 015
2018-06-24 229 571 938 137 374 208 682 821
2018-06-22 128 571 709 52 840 208 545 447

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: