TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 239
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 197 613 058
  • liczba subskrypcji: 546 263

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 163
  • Subskrypcje 7 dni: 1 174
  • Subskrypcje 30 dni: 6 402
  • Wyświetlenia 24h: 66 740
  • Wyświetlenia 7 dni: 523 213
  • Wyświetlenia 30 dni: 2 938 911
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-01-23 163 546 263 66 740 197 613 058
2018-01-22 129 546 100 72 048 197 546 318
2018-01-21 201 545 971 115 642 197 474 270
2018-01-20 250 545 770 103 411 197 358 628
2018-01-19 230 545 520 88 294 197 255 217
2018-01-18 201 545 290 77 078 197 166 923
2018-01-17 223 545 089 14 235 197 089 845
2018-01-16 252 544 866 69 168 197 075 610
2018-01-15 163 544 614 79 208 197 006 442
2018-01-14 303 544 451 126 682 196 927 234
2018-01-13 337 544 148 108 654 196 800 552
2018-01-12 179 543 811 111 392 196 691 898
2018-01-11 -107 543 632 62 755 196 580 506
2018-01-10 251 543 739 81 788 196 517 751
2018-01-09 196 543 488 72 385 196 435 963
2018-01-08 181 543 292 78 996 196 363 578
2018-01-07 226 543 111 133 190 196 284 582
2018-01-06 303 542 885 129 789 196 151 392
2018-01-05 170 542 582 111 188 196 021 603
2018-01-04 118 542 412 77 681 195 910 415
2018-01-03 186 542 294 77 605 195 832 734
2018-01-02 244 542 108 89 817 195 755 129
2018-01-01 243 541 864 218 641 195 665 312
2017-12-31 392 541 621 175 227 195 446 671
2017-12-30 255 541 229 151 419 195 271 444
2017-12-29 291 540 974 135 013 195 120 025
2017-12-28 298 540 683 95 764 194 985 012
2017-12-27 250 540 385 102 762 194 889 248
2017-12-26 274 540 135 112 339 194 786 486
2017-12-25 279 539 861 120 703 194 674 147

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNIE NEWSY


OSTATNI FILM

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 546 263
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-01-23 163 546 263 66 740 197 613 058
2018-01-22 129 546 100 72 048 197 546 318
2018-01-21 201 545 971 115 642 197 474 270
2018-01-20 250 545 770 103 411 197 358 628
2018-01-19 230 545 520 88 294 197 255 217
2018-01-18 201 545 290 77 078 197 166 923
2018-01-17 223 545 089 14 235 197 089 845
2018-01-16 252 544 866 69 168 197 075 610
2018-01-15 163 544 614 79 208 197 006 442
2018-01-14 303 544 451 126 682 196 927 234
2018-01-13 337 544 148 108 654 196 800 552
2018-01-12 179 543 811 111 392 196 691 898
2018-01-11 -107 543 632 62 755 196 580 506
2018-01-10 251 543 739 81 788 196 517 751
2018-01-09 196 543 488 72 385 196 435 963
2018-01-08 181 543 292 78 996 196 363 578
2018-01-07 226 543 111 133 190 196 284 582
2018-01-06 303 542 885 129 789 196 151 392
2018-01-05 170 542 582 111 188 196 021 603
2018-01-04 118 542 412 77 681 195 910 415
2018-01-03 186 542 294 77 605 195 832 734
2018-01-02 244 542 108 89 817 195 755 129
2018-01-01 243 541 864 218 641 195 665 312
2017-12-31 392 541 621 175 227 195 446 671
2017-12-30 255 541 229 151 419 195 271 444
2017-12-29 291 540 974 135 013 195 120 025
2017-12-28 298 540 683 95 764 194 985 012
2017-12-27 250 540 385 102 762 194 889 248
2017-12-26 274 540 135 112 339 194 786 486
2017-12-25 279 539 861 120 703 194 674 147

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: