TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 231
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 190 481 761
  • liczba subskrypcji: 532 039

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 194
  • Subskrypcje 7 dni: 1 268
  • Subskrypcje 30 dni: 13 600
  • Wyświetlenia 24h: 135 258
  • Wyświetlenia 7 dni: 753 394
  • Wyświetlenia 30 dni: 5 282 294
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-11-23 194 532 039 135 258 190 481 761
2017-11-22 208 531 845 116 901 190 346 503
2017-11-21 185 531 637 95 167 190 229 602
2017-11-20 136 531 452 93 411 190 134 435
2017-11-19 260 531 316 159 052 190 041 024
2017-11-18 285 531 056 153 605 189 881 972
2017-11-17 207 530 771 113 489 189 728 367
2017-11-16 232 530 564 114 000 189 614 878
2017-11-15 185 530 332 239 030 189 500 878
2017-11-14 165 530 147 135 008 189 261 848
2017-11-13 174 529 982 205 049 189 126 840
2017-11-12 295 529 808 166 682 188 921 791
2017-11-11 393 529 513 142 674 188 755 109
2017-11-10 294 529 120 138 006 188 612 435
2017-11-09 286 528 826 180 572 188 474 429
2017-11-08 412 528 540 177 978 188 293 857
2017-11-07 138 528 128 203 120 188 115 879
2017-11-06 326 527 990 274 605 187 912 759
2017-11-05 531 527 664 307 690 187 638 154
2017-11-04 639 527 133 225 900 187 330 464
2017-11-03 570 526 494 273 164 187 104 564
2017-11-02 702 525 924 247 486 186 831 400
2017-11-01 1 031 525 222 261 756 186 583 914
2017-10-31 844 524 191 352 735 186 322 158
2017-10-30 1 069 523 347 347 032 185 969 423
2017-10-29 1 692 522 278 233 202 185 622 391
2017-10-28 1 221 520 586 67 411 185 389 189
2017-10-27 776 519 365 61 786 185 321 778
2017-10-26 150 518 589 60 525 185 259 992
2017-10-25 69 518 439 60 487 185 199 467

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNIE NEWSY


OSTATNI FILM

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 532 039
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-11-23 194 532 039 135 258 190 481 761
2017-11-22 208 531 845 116 901 190 346 503
2017-11-21 185 531 637 95 167 190 229 602
2017-11-20 136 531 452 93 411 190 134 435
2017-11-19 260 531 316 159 052 190 041 024
2017-11-18 285 531 056 153 605 189 881 972
2017-11-17 207 530 771 113 489 189 728 367
2017-11-16 232 530 564 114 000 189 614 878
2017-11-15 185 530 332 239 030 189 500 878
2017-11-14 165 530 147 135 008 189 261 848
2017-11-13 174 529 982 205 049 189 126 840
2017-11-12 295 529 808 166 682 188 921 791
2017-11-11 393 529 513 142 674 188 755 109
2017-11-10 294 529 120 138 006 188 612 435
2017-11-09 286 528 826 180 572 188 474 429
2017-11-08 412 528 540 177 978 188 293 857
2017-11-07 138 528 128 203 120 188 115 879
2017-11-06 326 527 990 274 605 187 912 759
2017-11-05 531 527 664 307 690 187 638 154
2017-11-04 639 527 133 225 900 187 330 464
2017-11-03 570 526 494 273 164 187 104 564
2017-11-02 702 525 924 247 486 186 831 400
2017-11-01 1 031 525 222 261 756 186 583 914
2017-10-31 844 524 191 352 735 186 322 158
2017-10-30 1 069 523 347 347 032 185 969 423
2017-10-29 1 692 522 278 233 202 185 622 391
2017-10-28 1 221 520 586 67 411 185 389 189
2017-10-27 776 519 365 61 786 185 321 778
2017-10-26 150 518 589 60 525 185 259 992
2017-10-25 69 518 439 60 487 185 199 467

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: