ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 3868
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 344 166 383
  • liczba subskrypcji: 1 564 047

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 394
  • Subskrypcje 7 dni: 2 147
  • Subskrypcje 30 dni: 22 984
  • Wyświetlenia 24h: 120 352
  • Wyświetlenia 7 dni: 887 650
  • Wyświetlenia 30 dni: 4 947 470
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-04-20 394 1 564 047 120 352 344 166 383
2018-04-19 346 1 563 653 108 849 344 046 031
2018-04-18 202 1 563 307 122 990 343 937 182
2018-04-17 366 1 563 105 166 647 343 814 192
2018-04-16 415 1 562 739 195 146 343 647 545
2018-04-15 424 1 562 324 173 666 343 452 399
2018-04-14 430 1 561 900 132 664 343 278 733
2018-04-13 251 1 561 470 94 136 343 146 069
2018-04-12 268 1 561 219 108 983 343 051 933
2018-04-11 244 1 560 951 124 868 342 942 950
2018-04-10 308 1 560 707 135 467 342 818 082
2018-04-09 389 1 560 399 160 509 342 682 615
2018-04-08 784 1 560 010 206 830 342 522 106
2018-04-07 662 1 559 226 166 202 342 315 276
2018-04-06 184 1 558 564 134 766 342 149 074
2018-04-05 464 1 558 380 164 821 342 014 308
2018-04-04 429 1 557 916 133 318 341 849 487
2018-04-03 856 1 557 487 190 587 341 716 169
2018-04-02 712 1 556 631 215 037 341 525 582
2018-04-01 755 1 555 919 261 647 341 310 545
2018-03-31 1 639 1 555 164 320 004 341 048 898
2018-03-30 1 377 1 553 525 278 539 340 728 894
2018-03-29 2 229 1 552 148 303 417 340 450 355
2018-03-28 1 037 1 549 919 240 765 340 146 938
2018-03-27 1 753 1 548 882 202 745 339 906 173
2018-03-26 4 371 1 547 129 306 456 339 703 428
2018-03-24 1 367 1 542 758 107 003 339 396 972
2018-03-23 328 1 541 391 71 056 339 289 969
2018-03-22 303 1 541 063 95 019 339 218 913

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Rojo kolejny raz używa swojej zwariowanej wyobraźni i zaraża nią innych. W 84 odcinku kabaretu \\\"Prymitywnie\\\", Patryk pokazuje w jaki sposób za pomocą wyobraźni zostać robotem.

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 564 047
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-04-20 394 1 564 047 120 352 344 166 383
2018-04-19 346 1 563 653 108 849 344 046 031
2018-04-18 202 1 563 307 122 990 343 937 182
2018-04-17 366 1 563 105 166 647 343 814 192
2018-04-16 415 1 562 739 195 146 343 647 545
2018-04-15 424 1 562 324 173 666 343 452 399
2018-04-14 430 1 561 900 132 664 343 278 733
2018-04-13 251 1 561 470 94 136 343 146 069
2018-04-12 268 1 561 219 108 983 343 051 933
2018-04-11 244 1 560 951 124 868 342 942 950
2018-04-10 308 1 560 707 135 467 342 818 082
2018-04-09 389 1 560 399 160 509 342 682 615
2018-04-08 784 1 560 010 206 830 342 522 106
2018-04-07 662 1 559 226 166 202 342 315 276
2018-04-06 184 1 558 564 134 766 342 149 074
2018-04-05 464 1 558 380 164 821 342 014 308
2018-04-04 429 1 557 916 133 318 341 849 487
2018-04-03 856 1 557 487 190 587 341 716 169
2018-04-02 712 1 556 631 215 037 341 525 582
2018-04-01 755 1 555 919 261 647 341 310 545
2018-03-31 1 639 1 555 164 320 004 341 048 898
2018-03-30 1 377 1 553 525 278 539 340 728 894
2018-03-29 2 229 1 552 148 303 417 340 450 355
2018-03-28 1 037 1 549 919 240 765 340 146 938
2018-03-27 1 753 1 548 882 202 745 339 906 173
2018-03-26 4 371 1 547 129 306 456 339 703 428
2018-03-24 1 367 1 542 758 107 003 339 396 972
2018-03-23 328 1 541 391 71 056 339 289 969
2018-03-22 303 1 541 063 95 019 339 218 913

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

Rojo swój kanał na serwiisie YouTube prowadzi od 12 sierpnia 2008 roku. Jego staż jest więc ogromny, sam Rojo zresztą jest bardzo doświadczonym już graczem. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są właśnie gry komputerowe. Rojo swój kanał na YouTubie prowadzi w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. Rojo zdążył już wrzucić na swój kanał na YouTubie aż ponad 3500 filmów, trzeba przyznać, że ta liczba robi wrażenie!
Rojson na swoim Facebookowym profilu zdążył zebrać już ponad pół miliona polubień, co jest naprawdę świetnym wynikiem. Rojson właśnie na tym portalu najczęściej kontaktuje i integruje się ze swoimi widzami. Na jego profilu na bieżąco pojawiają się aktualne informacje dotyczące nadchodzących filmów, więc wszyscy fani zainteresowani najnowszymi wieściami z obozu Rojsona powinni znaleźć się na jego profilu. Rojson stara się aktywizować swoich widzów poprzez wysyłanie im pytań odnośnie do planowanych serii lub udostępniając jakieś mało popularne zdjęcie z czasów młodości, którego nikt wcześniej nie widział. Rojson używa Facebooka również jako narzędzia do przedstawiania pewnych anegdot, na przykład o tym, w jaki sposób przyszedł mu pomysł do głowy na jakiś konkretny odcinek. Profil Rojsona na Facebooku jest prowadzony w taki sposób, że kto go nie obserwuje, z pewnością wiele traci.
Rojson na Instagramie to oczywiście wszystkim dobrze znany, szalony, pozytywny, gamingowy Rojson. Na swoim Instagramie Rojson chwali się w jakie gry aktualnie gra, pokazuje wydania różnych gier i związane z nimi różne suveniry. Oprócz dobrze znanej, gamingowej strony, Rojson odsłania przed obserwatorami swoją rodzinną stronę. Chwali się on bowiem swoją żoną, Perlą, a także swoją córką. Można więc powiedzieć, że instagramowy profil Roja to taki jego publiczny album ze zdjęciami, który jest dostępny dla wszystkich. Widać, że Rojson dobrze się bawi prowadząc swój profil na Instagramie. Instagram Rojsona jest zdecydowanie jednym z bardziej przyjaznych profili na całym Instagramie, ponieważ znajdziemy na nim mieszankę gamingowej pasji z rodzinną miłością, a to wszystko ukazane w krzywym zwierciadle typowym dla Roja.
Snapchat Rojsona jest taki jak sam Rojo – szalony i bardzo pozytywny. Każdy, kto szuka rozrywki po ciężkim dniu z pewnością ją tutaj znajdzie, gdyż osobowość Roja jest po prostu szalenie pozytywna i cokolwiek znajduje się na jego Snapchacie, to jest to podane w sposób bardzo zabawny i sympatyczny. Dzięki Snapchatowi Roja można zobaczyć kulisy produkcji jeszcze nieudostępnionych filmów i tym samym być krok przed resztą jego widzów. Jego Snapchat pokazuje także Roja z bardziej prywatnej strony, można zuważyć, jaki Rojson jest tak naprawdę na co dzień, gdy reszta kamer jest wyłączona. Rojson mówi często o swoich spontanicznych przemyśleniach i wygłupia się przed kamerą ku uciesze swoich fanów. Rojo doskonale zdaje sobie sprawę, że ma wielu oddanych fanów, dlatego jego Snapchat jest prowadzony przede wszystkim dla nich.