ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 3810
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 336 031 624
  • liczba subskrypcji: 1 529 659

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 369
  • Subskrypcje 7 dni: 2 512
  • Subskrypcje 30 dni: 14 682
  • Wyświetlenia 24h: 121 739
  • Wyświetlenia 7 dni: 724 030
  • Wyświetlenia 30 dni: 3 959 422
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-21 369 1 529 659 121 739 336 031 624
2018-02-20 371 1 529 290 102 946 335 909 885
2018-02-19 385 1 528 919 102 646 335 806 939
2018-02-18 538 1 528 534 160 099 335 704 293
2018-02-17 543 1 527 996 136 587 335 544 194
2018-02-16 306 1 527 453 100 013 335 407 607
2018-02-15 786 1 527 147 262 750 335 307 594
2018-02-13 433 1 526 361 78 230 335 044 844
2018-02-12 970 1 525 928 310 216 334 966 614
2018-02-10 596 1 524 958 152 367 334 656 398
2018-02-09 343 1 524 362 89 666 334 504 031
2018-02-08 396 1 524 019 106 878 334 414 365
2018-02-07 401 1 523 623 102 058 334 307 487
2018-02-06 1 087 1 523 222 374 866 334 205 429
2018-02-04 788 1 522 135 194 979 333 830 563
2018-02-03 653 1 521 347 162 265 333 635 584
2018-02-02 328 1 520 694 119 243 333 473 319
2018-02-01 526 1 520 366 128 193 333 354 076
2018-01-31 572 1 519 840 123 281 333 225 883
2018-01-30 628 1 519 268 162 325 333 102 602
2018-01-29 665 1 518 640 153 624 332 940 277
2018-01-28 953 1 517 975 217 263 332 786 653
2018-01-27 726 1 517 022 154 028 332 569 390
2018-01-26 495 1 516 296 114 498 332 415 362
2018-01-25 359 1 515 801 112 815 332 300 864
2018-01-24 465 1 515 442 115 847 332 188 049

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Rojo kolejny raz używa swojej zwariowanej wyobraźni i zaraża nią innych. W 84 odcinku kabaretu \\\"Prymitywnie\\\", Patryk pokazuje w jaki sposób za pomocą wyobraźni zostać robotem.

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 529 659
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-21 369 1 529 659 121 739 336 031 624
2018-02-20 371 1 529 290 102 946 335 909 885
2018-02-19 385 1 528 919 102 646 335 806 939
2018-02-18 538 1 528 534 160 099 335 704 293
2018-02-17 543 1 527 996 136 587 335 544 194
2018-02-16 306 1 527 453 100 013 335 407 607
2018-02-15 786 1 527 147 262 750 335 307 594
2018-02-13 433 1 526 361 78 230 335 044 844
2018-02-12 970 1 525 928 310 216 334 966 614
2018-02-10 596 1 524 958 152 367 334 656 398
2018-02-09 343 1 524 362 89 666 334 504 031
2018-02-08 396 1 524 019 106 878 334 414 365
2018-02-07 401 1 523 623 102 058 334 307 487
2018-02-06 1 087 1 523 222 374 866 334 205 429
2018-02-04 788 1 522 135 194 979 333 830 563
2018-02-03 653 1 521 347 162 265 333 635 584
2018-02-02 328 1 520 694 119 243 333 473 319
2018-02-01 526 1 520 366 128 193 333 354 076
2018-01-31 572 1 519 840 123 281 333 225 883
2018-01-30 628 1 519 268 162 325 333 102 602
2018-01-29 665 1 518 640 153 624 332 940 277
2018-01-28 953 1 517 975 217 263 332 786 653
2018-01-27 726 1 517 022 154 028 332 569 390
2018-01-26 495 1 516 296 114 498 332 415 362
2018-01-25 359 1 515 801 112 815 332 300 864
2018-01-24 465 1 515 442 115 847 332 188 049

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

Rojo swój kanał na serwiisie YouTube prowadzi od 12 sierpnia 2008 roku. Jego staż jest więc ogromny, sam Rojo zresztą jest bardzo doświadczonym już graczem. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są właśnie gry komputerowe. Rojo swój kanał na YouTubie prowadzi w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. Rojo zdążył już wrzucić na swój kanał na YouTubie aż ponad 3500 filmów, trzeba przyznać, że ta liczba robi wrażenie!
Rojson na swoim Facebookowym profilu zdążył zebrać już ponad pół miliona polubień, co jest naprawdę świetnym wynikiem. Rojson właśnie na tym portalu najczęściej kontaktuje i integruje się ze swoimi widzami. Na jego profilu na bieżąco pojawiają się aktualne informacje dotyczące nadchodzących filmów, więc wszyscy fani zainteresowani najnowszymi wieściami z obozu Rojsona powinni znaleźć się na jego profilu. Rojson stara się aktywizować swoich widzów poprzez wysyłanie im pytań odnośnie do planowanych serii lub udostępniając jakieś mało popularne zdjęcie z czasów młodości, którego nikt wcześniej nie widział. Rojson używa Facebooka również jako narzędzia do przedstawiania pewnych anegdot, na przykład o tym, w jaki sposób przyszedł mu pomysł do głowy na jakiś konkretny odcinek. Profil Rojsona na Facebooku jest prowadzony w taki sposób, że kto go nie obserwuje, z pewnością wiele traci.
Rojson na Instagramie to oczywiście wszystkim dobrze znany, szalony, pozytywny, gamingowy Rojson. Na swoim Instagramie Rojson chwali się w jakie gry aktualnie gra, pokazuje wydania różnych gier i związane z nimi różne suveniry. Oprócz dobrze znanej, gamingowej strony, Rojson odsłania przed obserwatorami swoją rodzinną stronę. Chwali się on bowiem swoją żoną, Perlą, a także swoją córką. Można więc powiedzieć, że instagramowy profil Roja to taki jego publiczny album ze zdjęciami, który jest dostępny dla wszystkich. Widać, że Rojson dobrze się bawi prowadząc swój profil na Instagramie. Instagram Rojsona jest zdecydowanie jednym z bardziej przyjaznych profili na całym Instagramie, ponieważ znajdziemy na nim mieszankę gamingowej pasji z rodzinną miłością, a to wszystko ukazane w krzywym zwierciadle typowym dla Roja.
Snapchat Rojsona jest taki jak sam Rojo – szalony i bardzo pozytywny. Każdy, kto szuka rozrywki po ciężkim dniu z pewnością ją tutaj znajdzie, gdyż osobowość Roja jest po prostu szalenie pozytywna i cokolwiek znajduje się na jego Snapchacie, to jest to podane w sposób bardzo zabawny i sympatyczny. Dzięki Snapchatowi Roja można zobaczyć kulisy produkcji jeszcze nieudostępnionych filmów i tym samym być krok przed resztą jego widzów. Jego Snapchat pokazuje także Roja z bardziej prywatnej strony, można zuważyć, jaki Rojson jest tak naprawdę na co dzień, gdy reszta kamer jest wyłączona. Rojson mówi często o swoich spontanicznych przemyśleniach i wygłupia się przed kamerą ku uciesze swoich fanów. Rojo doskonale zdaje sobie sprawę, że ma wielu oddanych fanów, dlatego jego Snapchat jest prowadzony przede wszystkim dla nich.