MocnyVlog

MocnyVlog

  • imię i nazwisko: Marcin
  • miejscowość: Kielce
  • start kanału: 2012-04-13
  • liczba filmów: 1768
  • kategoria:
  • prowadzone kanały: TestHubPL
  • liczba wyświetleń: 165 634 960
  • liczba subskrypcji: 280 000

Mocny Vlog jest prowadzony przez Szafę, czyli przez Marcina. Marcin jest dosyć tajemniczą postacią na polskim YouTubie. Do pewnego momentu wielką tajemnicą było, czym Szafa się zajmuje poza YouTubem, skąd bierze pieniądze na swoje podróże... No właśnie, bo Szafa zajmuje się podróżowaniem, vlogowaniem i przede wszystkim jedzeniem – fast foodu czy street foodu. Szafa wspólnie ze swoimi widzami odwiedził między innymi Stany Zjednoczone, Chiny, Persję, Iran, Teheran, Seul, Ukrainę, Dubaj, Gruzję i oczywiście wiele innych państw. Trzeba przyznać, że ta lista odwiedzonych krajów robi ogromne wrażenie, na szczęście Marcin z Mocnego Vloga udokumentował wszystkie swoje wyjazdy oraz zjedzone posiłki. Jego podróże wiążą się nieodzownie z próbowaniem nowych smaków i potraw, chociaż jest także miejsce na te najbardziej klasyczne, jak kebab, tortilla czy sieciowy fast food. Sieciowy fast food też może być ciekawy, bo kto nie chciałby spróbować chińskiego McDonald'sa? Szafa jest koneserem jedzenia nie tylko podczas podróży, ale także podczas normalnego, codziennego życia. Podczas swojego życia codziennego Szafa kręci vlogi i pokazuje na nich bardzo dużą część życia, spotkania ze znajomymi, wspólne jedzenie czy wypady do restauracji. Nie należy jednak traktować jego vloga jako vloga kulinarno – podróżniczego, ponieważ jest to vlog po prostu życiowy, doprawiony kuchnią i podróżami jak dobry bigos. Poza Mocnym Vlogiem Szafa, czy też Marcin prowadzi także kanał TestHubPL, na którym przeprowadza testy gadżetów, smartfonów oraz zajmuje się technologią. Szafa jest bardzo ciekawym człowiekiem, w swoich filmach opowiada, czym się zajmował kiedyś, albo zajmuje aktualnie, a jest tego bardzo dużo, dlatego jego doświadczenia mogą okazać się dla wielu widzów pożyteczne.
...więcej >>

BIO:

Mocny Vlog jest prowadzony przez Szafę, czyli przez Marcina. Marcin jest dosyć tajemniczą postacią na polskim YouTubie. Do pewnego momentu wielką tajemnicą było, czym Szafa się zajmuje poza YouTubem, skąd bierze pieniądze na swoje podróże... No właśnie, bo Szafa zajmuje się podróżowaniem, vlogowaniem i przede wszystkim jedzeniem – fast foodu czy street foodu. Szafa wspólnie ze swoimi widzami odwiedził między innymi Stany Zjednoczone, Chiny, Persję, Iran, Teheran, Seul, Ukrainę, Dubaj, Gruzję i oczywiście wiele innych państw. Trzeba przyznać, że ta lista odwiedzonych krajów robi ogromne wrażenie, na szczęście Marcin z Mocnego Vloga udokumentował wszystkie swoje wyjazdy oraz zjedzone posiłki. Jego podróże wiążą się nieodzownie z próbowaniem nowych smaków i potraw, chociaż jest także miejsce na te najbardziej klasyczne, jak kebab, tortilla czy sieciowy fast food. Sieciowy fast food też może być ciekawy, bo kto nie chciałby spróbować chińskiego McDonald\'sa? Szafa jest koneserem jedzenia nie tylko podczas podróży, ale także podczas normalnego, codziennego życia. Podczas swojego życia codziennego Szafa kręci vlogi i pokazuje na nich bardzo dużą część życia, spotkania ze znajomymi, wspólne jedzenie czy wypady do restauracji. Nie należy jednak traktować jego vloga jako vloga kulinarno – podróżniczego, ponieważ jest to vlog po prostu życiowy, doprawiony kuchnią i podróżami jak dobry bigos. Poza Mocnym Vlogiem Szafa, czy też Marcin prowadzi także kanał TestHubPL, na którym przeprowadza testy gadżetów, smartfonów oraz zajmuje się technologią. Szafa jest bardzo ciekawym człowiekiem, w swoich filmach opowiada, czym się zajmował kiedyś, albo zajmuje aktualnie, a jest tego bardzo dużo, dlatego jego doświadczenia mogą okazać się dla wielu widzów pożyteczne.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 280 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-19 0 280 000 79 867 165 634 960
2019-09-18 -607 280 000 69 513 165 555 093
2019-09-17 6 280 607 144 623 165 485 580
2019-09-15 17 280 601 75 559 165 340 957
2019-09-14 1 280 584 70 552 165 265 398
2019-09-13 44 280 583 158 502 165 194 846
2019-09-11 13 280 539 79 607 165 036 344
2019-09-10 25 280 526 77 342 164 956 737
2019-09-09 47 280 501 67 997 164 879 395
2019-09-08 42 280 454 67 569 164 811 398
2019-09-07 39 280 412 67 889 164 743 829
2019-09-06 29 280 373 65 786 164 675 940
2019-09-05 43 280 344 86 896 164 610 154
2019-09-04 21 280 301 80 900 164 523 258
2019-09-03 38 280 280 67 880 164 442 358
2019-09-02 36 280 242 73 448 164 374 478
2019-09-01 69 280 206 72 582 164 301 030
2019-08-31 39 280 137 71 672 164 228 448
2019-08-30 38 280 098 65 525 164 156 776
2019-08-29 23 280 060 34 956 164 091 251
2019-08-28 -25 280 037 52 408 164 056 295
2019-08-27 25 280 062 21 186 164 003 887
2019-08-26 -4 280 037 22 152 163 982 701
2019-08-25 17 280 041 23 636 163 960 549
2019-08-24 1 280 024 37 291 163 936 913
2019-08-23 -42 280 023 58 818 163 899 622

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: