Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 774
  • kategoria: Gaming, Vlog
  • liczba wyświetleń: 704 940 058
  • liczba subskrypcji: 2 910 000

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.
...więcej >>

BIO:

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 2 910 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-21 10 000 2 910 000 4 182 470 704 940 058
2019-09-19 0 2 900 000 1 767 698 700 757 588
2019-09-18 -3 629 2 900 000 1 957 479 698 989 890
2019-09-17 4 844 2 903 629 4 239 738 697 032 411
2019-09-15 2 728 2 898 785 2 620 557 692 792 673
2019-09-14 2 712 2 896 057 2 288 822 690 172 116
2019-09-13 4 500 2 893 345 4 744 898 687 883 294
2019-09-11 1 893 2 888 845 1 783 471 683 138 396
2019-09-10 2 544 2 886 952 1 888 115 681 354 925
2019-09-09 2 183 2 884 408 1 292 735 679 466 810
2019-09-08 2 750 2 882 225 2 103 076 678 174 075
2019-09-07 2 787 2 879 475 2 147 379 676 070 999
2019-09-06 2 328 2 876 688 1 948 700 673 923 620
2019-09-05 2 400 2 874 360 2 025 822 671 974 920
2019-09-04 2 332 2 871 960 1 892 837 669 949 098
2019-09-03 2 164 2 869 628 2 071 548 668 056 261
2019-09-02 3 828 2 867 464 2 650 244 665 984 713
2019-09-01 4 379 2 863 636 2 654 300 663 334 469
2019-08-31 5 337 2 859 257 2 833 300 660 680 169
2019-08-30 5 816 2 853 920 3 502 544 657 846 869
2019-08-29 5 896 2 848 104 3 662 706 654 344 325
2019-08-28 5 947 2 842 208 2 312 659 650 681 619
2019-08-27 6 960 2 836 261 3 362 773 648 368 960
2019-08-26 8 006 2 829 301 3 802 220 645 006 187
2019-08-25 8 482 2 821 295 3 404 477 641 203 967
2019-08-24 7 550 2 812 813 4 059 165 637 799 490
2019-08-23 4 856 2 805 263 2 754 110 633 740 325

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: