Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 598
  • kategoria: Gaming, Vlog
  • liczba wyświetleń: 324 256 874
  • liczba subskrypcji: 2 125 832

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.
...więcej >>

BIO:

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 2 125 832
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-03-18 4 252 2 125 832 710 153 324 256 874
2019-03-17 4 713 2 121 580 1 619 678 323 546 721
2019-03-16 5 700 2 116 867 1 202 694 321 927 043
2019-03-15 5 730 2 111 167 1 387 262 320 724 349
2019-03-14 5 601 2 105 437 1 521 637 319 337 087
2019-03-13 14 367 2 099 836 2 953 895 317 815 450
2019-03-11 10 171 2 085 469 1 607 799 314 861 555
2019-03-10 14 370 2 075 298 1 840 099 313 253 756
2019-03-09 9 984 2 060 928 1 695 110 311 413 657
2019-03-08 3 105 2 050 944 1 014 053 309 718 547
2019-03-07 2 875 2 047 839 980 967 308 704 494
2019-03-05 1 881 2 044 964 400 796 307 723 527
2019-03-04 2 768 2 043 083 537 761 307 322 731
2019-03-03 3 934 2 040 315 1 016 824 306 784 970
2019-03-02 6 294 2 036 381 1 652 829 305 768 146
2019-02-28 4 634 2 030 087 1 322 998 304 115 317
2019-02-26 4 934 2 025 453 965 180 302 792 319
2019-02-24 4 358 2 020 519 1 012 864 301 827 139
2019-02-23 5 538 2 016 161 1 497 742 300 814 275
2019-02-21 2 311 2 010 623 426 042 299 316 533
2019-02-20 2 474 2 008 312 572 125 298 890 491
2019-02-19 1 544 2 005 838 327 051 298 318 366
2019-02-18 1 992 2 004 294 472 889 297 991 315
2019-02-17 2 405 2 002 302 797 291 297 518 426

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: