Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 707
  • kategoria: Gaming, Vlog
  • liczba wyświetleń: 525 296 978
  • liczba subskrypcji: 2 610 878

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.
...więcej >>

BIO:

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 2 610 878
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-07-15 5 950 2 610 878 -6 599 094 525 296 978
2019-07-14 5 874 2 604 928 2 533 510 531 896 072
2019-07-13 5 905 2 599 054 2 877 966 529 362 562
2019-07-12 5 853 2 593 149 2 823 772 526 484 596
2019-07-11 17 341 2 587 296 7 488 391 523 660 824
2019-07-08 5 917 2 569 955 2 589 041 516 172 433
2019-07-07 9 617 2 564 038 4 013 827 513 583 392
2019-07-05 5 476 2 554 421 2 251 256 509 569 565
2019-07-04 5 023 2 548 945 2 154 470 507 318 309
2019-07-03 9 399 2 543 922 4 405 001 505 163 839
2019-07-01 5 155 2 534 523 2 223 996 500 758 838
2019-06-30 4 360 2 529 368 1 670 078 498 534 842
2019-06-29 9 282 2 525 008 3 133 971 496 864 764
2019-06-27 6 397 2 515 726 3 116 642 493 730 793
2019-06-26 11 361 2 509 329 4 574 879 490 614 151
2019-06-24 11 816 2 497 968 4 255 452 486 039 272
2019-06-22 4 912 2 486 152 2 222 265 481 783 820
2019-06-21 5 086 2 481 240 2 039 878 479 561 555
2019-06-20 4 411 2 476 154 2 197 281 477 521 677
2019-06-19 4 190 2 471 743 1 868 750 475 324 396
2019-06-18 4 814 2 467 553 2 217 438 473 455 646
2019-06-17 4 873 2 462 739 2 050 061 471 238 208
2019-06-16 4 523 2 457 866 1 969 449 469 188 147

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: