Bronzowe Myśli

Bronzowe Myśli

  • imię i nazwisko: Tomasz, Andrzej i Łukasz
  • start kanału: 2014-03-30
  • liczba filmów: 743
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 155 319 955
  • liczba subskrypcji: 406 639

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się "tylko" na grze League Of Legends. Słowo "tylko" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 35
  • Subskrypcje 7 dni: -47
  • Subskrypcje 30 dni: 19
  • Wyświetlenia 24h: 22 603
  • Wyświetlenia 7 dni: 139 322
  • Wyświetlenia 30 dni: 739 153
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-01-23 35 406 639 22 603 155 319 955
2018-01-22 -26 406 604 22 335 155 297 352
2018-01-21 -81 406 630 24 293 155 275 017
2018-01-20 -34 406 711 23 246 155 250 724
2018-01-19 21 406 745 24 376 155 227 478
2018-01-18 38 406 724 22 469 155 203 102
2018-01-17 12 406 686 23 887 155 180 633
2018-01-16 -12 406 674 21 897 155 156 746
2018-01-15 5 406 686 25 193 155 134 849
2018-01-14 -12 406 681 24 933 155 109 656
2018-01-13 -46 406 693 22 289 155 084 723
2018-01-12 -246 406 739 30 021 155 062 434
2018-01-11 3 406 985 18 831 155 032 413
2018-01-10 38 406 982 24 188 155 013 582
2018-01-09 15 406 944 22 365 154 989 394
2018-01-08 22 406 929 23 861 154 967 029
2018-01-07 36 406 907 28 177 154 943 168
2018-01-06 27 406 871 27 131 154 914 991
2018-01-05 11 406 844 26 235 154 887 860
2018-01-04 36 406 833 29 228 154 861 625
2018-01-03 34 406 797 30 946 154 832 397
2018-01-02 29 406 763 31 377 154 801 451
2018-01-01 0 406 734 24 627 154 770 074
2017-12-31 10 406 734 25 684 154 745 447
2017-12-30 42 406 724 27 053 154 719 763
2017-12-29 -3 406 682 30 426 154 692 710
2017-12-28 36 406 685 27 796 154 662 284
2017-12-27 25 406 649 29 557 154 634 488
2017-12-26 4 406 624 24 129 154 604 931
2017-12-25 53 406 620 21 726 154 580 802

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNIE NEWSY


OSTATNI FILM

BIO:

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube\'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się \"tylko\" na grze League Of Legends. Słowo \"tylko\" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 406 639
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-01-23 35 406 639 22 603 155 319 955
2018-01-22 -26 406 604 22 335 155 297 352
2018-01-21 -81 406 630 24 293 155 275 017
2018-01-20 -34 406 711 23 246 155 250 724
2018-01-19 21 406 745 24 376 155 227 478
2018-01-18 38 406 724 22 469 155 203 102
2018-01-17 12 406 686 23 887 155 180 633
2018-01-16 -12 406 674 21 897 155 156 746
2018-01-15 5 406 686 25 193 155 134 849
2018-01-14 -12 406 681 24 933 155 109 656
2018-01-13 -46 406 693 22 289 155 084 723
2018-01-12 -246 406 739 30 021 155 062 434
2018-01-11 3 406 985 18 831 155 032 413
2018-01-10 38 406 982 24 188 155 013 582
2018-01-09 15 406 944 22 365 154 989 394
2018-01-08 22 406 929 23 861 154 967 029
2018-01-07 36 406 907 28 177 154 943 168
2018-01-06 27 406 871 27 131 154 914 991
2018-01-05 11 406 844 26 235 154 887 860
2018-01-04 36 406 833 29 228 154 861 625
2018-01-03 34 406 797 30 946 154 832 397
2018-01-02 29 406 763 31 377 154 801 451
2018-01-01 0 406 734 24 627 154 770 074
2017-12-31 10 406 734 25 684 154 745 447
2017-12-30 42 406 724 27 053 154 719 763
2017-12-29 -3 406 682 30 426 154 692 710
2017-12-28 36 406 685 27 796 154 662 284
2017-12-27 25 406 649 29 557 154 634 488
2017-12-26 4 406 624 24 129 154 604 931
2017-12-25 53 406 620 21 726 154 580 802

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: