Adrianna Skon

Adrianna Skon

  • imię i nazwisko: Adrianna Skoneczna
  • data urodzenia: 11.04.1997
  • miejscowość: Kalisz
  • start kanału: 2012-04-17
  • liczba filmów: 394
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 105 141 424
  • liczba subskrypcji: 817 000

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie "Jak wpaść na świetny pomysł". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery "Sióstr", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - "FSUMIE", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge ("DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - "Gadżetowo". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 0
  • Subskrypcje 7 dni: 2 334
  • Subskrypcje 30 dni: 32 395
  • Wyświetlenia 24h: 97 918
  • Wyświetlenia 7 dni: 811 088
  • Wyświetlenia 30 dni: 6 420 705

BIO:

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie \"Jak wpaść na świetny pomysł\". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery \"Sióstr\", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - \"FSUMIE\", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge (\"DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!\") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - \"Gadżetowo\". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 817 000
  • liczba obserwujących: 22 100

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-19 0 817 000 97 918 105 141 424
2019-09-18 93 817 000 101 154 105 043 506
2019-09-17 768 816 907 216 680 104 942 352
2019-09-15 668 816 139 184 932 104 725 672
2019-09-14 805 815 471 210 404 104 540 740
2019-09-13 1 023 814 666 379 822 104 330 336
2019-09-11 437 813 643 235 551 103 950 514
2019-09-10 462 813 206 158 498 103 714 963
2019-09-09 481 812 744 139 906 103 556 465
2019-09-08 660 812 263 136 125 103 416 559
2019-09-07 816 811 603 175 661 103 280 434
2019-09-06 547 810 787 120 964 103 104 773
2019-09-05 636 810 240 142 877 102 983 809
2019-09-04 649 809 604 160 352 102 840 932
2019-09-03 811 808 955 198 643 102 680 580
2019-09-02 2 047 808 144 421 332 102 481 937
2019-09-01 1 333 806 097 199 640 102 060 605
2019-08-31 1 371 804 764 215 368 101 860 965
2019-08-30 1 413 803 393 254 997 101 645 597
2019-08-29 1 599 801 980 293 173 101 390 600
2019-08-28 1 875 800 381 236 810 101 097 427
2019-08-27 2 111 798 506 324 486 100 860 617
2019-08-26 3 145 796 395 420 402 100 536 131
2019-08-25 2 116 793 250 336 687 100 115 729
2019-08-24 2 845 791 134 481 795 99 779 042
2019-08-23 3 684 788 289 576 528 99 297 247

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: