Adrianna Skon

Adrianna Skon

  • imię i nazwisko: Adrianna Skoneczna
  • data urodzenia: 11.04.1997
  • miejscowość: Kalisz
  • start kanału: 2012-04-17
  • liczba filmów: 365
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 76 364 542
  • liczba subskrypcji: 641 992

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie "Jak wpaść na świetny pomysł". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery "Sióstr", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - "FSUMIE", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge ("DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - "Gadżetowo". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 327
  • Subskrypcje 7 dni: 1 480
  • Subskrypcje 30 dni: 2 410
  • Wyświetlenia 24h: 39 937
  • Wyświetlenia 7 dni: 297 549
  • Wyświetlenia 30 dni: 599 724

BIO:

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie \"Jak wpaść na świetny pomysł\". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery \"Sióstr\", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - \"FSUMIE\", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge (\"DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!\") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - \"Gadżetowo\". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 641 992
  • liczba obserwujących: 22 100

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-02-17 327 641 992 39 937 76 364 542
2019-02-16 338 641 665 54 330 76 324 605
2019-02-15 559 641 327 92 218 76 270 275
2019-02-14 118 640 768 36 602 76 178 057
2019-02-13 138 640 650 74 462 76 141 455
2019-02-12 658 640 512 250 932 76 066 993
2019-02-06 87 639 854 24 210 75 816 061
2019-02-05 185 639 767 27 033 75 791 851

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: