Adrianna Skon

Adrianna Skon

  • imię i nazwisko: Adrianna Skoneczna
  • data urodzenia: 11.04.1997
  • miejscowość: Kalisz
  • start kanału: 2012-04-17
  • liczba filmów: 258
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 58 896 181
  • liczba subskrypcji: 560 116

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie "Jak wpaść na świetny pomysł". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery "Sióstr", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - "FSUMIE", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge ("DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - "Gadżetowo". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 466
  • Subskrypcje 7 dni: 2 470
  • Subskrypcje 30 dni: 16 907
  • Wyświetlenia 24h: 71 817
  • Wyświetlenia 7 dni: 285 760
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 858 060
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-21 466 560 116 71 817 58 896 181
2018-02-20 550 559 650 66 199 58 824 364
2018-02-19 257 559 100 30 243 58 758 165
2018-02-18 433 558 843 38 061 58 727 922
2018-02-17 401 558 410 40 854 58 689 861
2018-02-16 363 558 009 38 586 58 649 007
2018-02-15 934 557 646 99 983 58 610 421
2018-02-13 895 556 712 70 474 58 510 438
2018-02-12 1 970 555 817 168 525 58 439 964
2018-02-10 1 614 553 847 90 469 58 271 439
2018-02-09 1 147 552 233 122 225 58 180 970
2018-02-08 2 014 551 086 156 970 58 058 745
2018-02-07 1 107 549 072 80 084 57 901 775
2018-02-06 605 547 965 64 688 57 821 691
2018-02-04 277 547 360 38 088 57 757 003
2018-02-03 344 547 083 43 273 57 718 915
2018-02-02 260 546 739 37 425 57 675 642
2018-02-01 260 546 479 39 344 57 638 217
2018-01-31 259 546 219 37 689 57 598 873
2018-01-30 331 545 960 70 163 57 561 184
2018-01-29 337 545 629 80 635 57 491 021
2018-01-28 444 545 292 60 823 57 410 386
2018-01-27 515 544 848 106 415 57 349 563
2018-01-26 386 544 333 75 105 57 243 148
2018-01-25 307 543 947 46 672 57 168 043
2018-01-24 431 543 640 83 250 57 121 371

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie \"Jak wpaść na świetny pomysł\". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery \"Sióstr\", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - \"FSUMIE\", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge (\"DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!\") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - \"Gadżetowo\". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 560 116
  • liczba obserwujących: 22 100

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-21 466 560 116 71 817 58 896 181
2018-02-20 550 559 650 66 199 58 824 364
2018-02-19 257 559 100 30 243 58 758 165
2018-02-18 433 558 843 38 061 58 727 922
2018-02-17 401 558 410 40 854 58 689 861
2018-02-16 363 558 009 38 586 58 649 007
2018-02-15 934 557 646 99 983 58 610 421
2018-02-13 895 556 712 70 474 58 510 438
2018-02-12 1 970 555 817 168 525 58 439 964
2018-02-10 1 614 553 847 90 469 58 271 439
2018-02-09 1 147 552 233 122 225 58 180 970
2018-02-08 2 014 551 086 156 970 58 058 745
2018-02-07 1 107 549 072 80 084 57 901 775
2018-02-06 605 547 965 64 688 57 821 691
2018-02-04 277 547 360 38 088 57 757 003
2018-02-03 344 547 083 43 273 57 718 915
2018-02-02 260 546 739 37 425 57 675 642
2018-02-01 260 546 479 39 344 57 638 217
2018-01-31 259 546 219 37 689 57 598 873
2018-01-30 331 545 960 70 163 57 561 184
2018-01-29 337 545 629 80 635 57 491 021
2018-01-28 444 545 292 60 823 57 410 386
2018-01-27 515 544 848 106 415 57 349 563
2018-01-26 386 544 333 75 105 57 243 148
2018-01-25 307 543 947 46 672 57 168 043
2018-01-24 431 543 640 83 250 57 121 371

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: