AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 171
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 173 797 128
  • liczba subskrypcji: 1 242 999

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 31
  • Subskrypcje 7 dni: 811
  • Subskrypcje 30 dni: 1 362
  • Wyświetlenia 24h: 34 281
  • Wyświetlenia 7 dni: 298 266
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 245 152
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-11-23 31 1 242 999 34 281 173 797 128
2017-11-22 6 1 242 968 37 851 173 762 847
2017-11-21 128 1 242 962 44 811 173 724 996
2017-11-20 60 1 242 834 53 325 173 680 185
2017-11-19 258 1 242 774 61 213 173 626 860
2017-11-18 328 1 242 516 66 785 173 565 647
2017-11-17 96 1 242 188 42 004 173 498 862
2017-11-16 35 1 242 092 35 794 173 456 858
2017-11-15 44 1 242 057 55 957 173 421 064
2017-11-14 28 1 242 013 33 900 173 365 107
2017-11-13 20 1 241 985 35 315 173 331 207
2017-11-12 15 1 241 965 26 870 173 295 892
2017-11-11 16 1 241 950 26 141 173 269 022
2017-11-10 4 1 241 934 24 462 173 242 881
2017-11-09 -3 1 241 930 25 442 173 218 419
2017-11-08 -59 1 241 933 26 024 173 192 977
2017-11-07 -48 1 241 992 37 397 173 166 953
2017-11-06 -3 1 242 040 37 128 173 129 556
2017-11-05 -1 1 242 043 33 285 173 092 428
2017-11-04 42 1 242 044 36 197 173 059 143
2017-11-03 -19 1 242 002 45 815 173 022 946
2017-11-02 -7 1 242 021 38 224 172 977 131
2017-11-01 34 1 242 028 39 739 172 938 907
2017-10-31 35 1 241 994 53 584 172 899 168
2017-10-30 73 1 241 959 53 804 172 845 584
2017-10-29 24 1 241 886 44 200 172 791 780
2017-10-28 89 1 241 862 49 031 172 747 580
2017-10-27 28 1 241 773 63 525 172 698 549
2017-10-26 108 1 241 745 83 048 172 635 024
2017-10-25 130 1 241 637 120 971 172 551 976

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 242 999
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-11-23 31 1 242 999 34 281 173 797 128
2017-11-22 6 1 242 968 37 851 173 762 847
2017-11-21 128 1 242 962 44 811 173 724 996
2017-11-20 60 1 242 834 53 325 173 680 185
2017-11-19 258 1 242 774 61 213 173 626 860
2017-11-18 328 1 242 516 66 785 173 565 647
2017-11-17 96 1 242 188 42 004 173 498 862
2017-11-16 35 1 242 092 35 794 173 456 858
2017-11-15 44 1 242 057 55 957 173 421 064
2017-11-14 28 1 242 013 33 900 173 365 107
2017-11-13 20 1 241 985 35 315 173 331 207
2017-11-12 15 1 241 965 26 870 173 295 892
2017-11-11 16 1 241 950 26 141 173 269 022
2017-11-10 4 1 241 934 24 462 173 242 881
2017-11-09 -3 1 241 930 25 442 173 218 419
2017-11-08 -59 1 241 933 26 024 173 192 977
2017-11-07 -48 1 241 992 37 397 173 166 953
2017-11-06 -3 1 242 040 37 128 173 129 556
2017-11-05 -1 1 242 043 33 285 173 092 428
2017-11-04 42 1 242 044 36 197 173 059 143
2017-11-03 -19 1 242 002 45 815 173 022 946
2017-11-02 -7 1 242 021 38 224 172 977 131
2017-11-01 34 1 242 028 39 739 172 938 907
2017-10-31 35 1 241 994 53 584 172 899 168
2017-10-30 73 1 241 959 53 804 172 845 584
2017-10-29 24 1 241 886 44 200 172 791 780
2017-10-28 89 1 241 862 49 031 172 747 580
2017-10-27 28 1 241 773 63 525 172 698 549
2017-10-26 108 1 241 745 83 048 172 635 024
2017-10-25 130 1 241 637 120 971 172 551 976

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.