AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 181
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 184 040 825
  • liczba subskrypcji: 1 264 503

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 98
  • Subskrypcje 7 dni: 370
  • Subskrypcje 30 dni: 1 695
  • Wyświetlenia 24h: 23 799
  • Wyświetlenia 7 dni: 151 149
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 427 737
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-04-19 98 1 264 503 23 799 184 040 825
2018-04-18 9 1 264 405 26 254 184 017 026
2018-04-17 52 1 264 396 24 667 183 990 772
2018-04-16 90 1 264 344 24 170 183 966 105
2018-04-15 100 1 264 254 27 083 183 941 935
2018-04-14 21 1 264 154 25 176 183 914 852
2018-04-13 19 1 264 133 26 068 183 889 676
2018-04-12 34 1 264 114 30 589 183 863 608
2018-04-11 92 1 264 080 34 631 183 833 019
2018-04-10 111 1 263 988 42 125 183 798 388
2018-04-09 135 1 263 877 48 509 183 756 263
2018-04-08 214 1 263 742 63 465 183 707 754
2018-04-07 103 1 263 528 53 401 183 644 289
2018-04-06 76 1 263 425 42 478 183 590 888
2018-04-05 103 1 263 349 64 186 183 548 410
2018-04-04 122 1 263 246 94 325 183 484 224
2018-04-03 0 1 263 124 196 950 183 389 899
2018-04-02 -28 1 263 124 93 442 183 192 949
2018-04-01 -40 1 263 152 47 727 183 099 507
2018-03-31 -72 1 263 192 154 388 183 051 780
2018-03-30 -38 1 263 264 45 103 182 897 392
2018-03-29 59 1 263 302 31 393 182 852 289
2018-03-28 55 1 263 243 24 209 182 820 896
2018-03-27 34 1 263 188 29 050 182 796 687
2018-03-26 142 1 263 154 58 728 182 767 637
2018-03-24 66 1 263 012 32 302 182 708 909
2018-03-23 62 1 262 946 30 209 182 676 607
2018-03-22 76 1 262 884 33 310 182 646 398
2018-03-21 70 1 262 808 39 635 182 613 088

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 264 503
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-04-19 98 1 264 503 23 799 184 040 825
2018-04-18 9 1 264 405 26 254 184 017 026
2018-04-17 52 1 264 396 24 667 183 990 772
2018-04-16 90 1 264 344 24 170 183 966 105
2018-04-15 100 1 264 254 27 083 183 941 935
2018-04-14 21 1 264 154 25 176 183 914 852
2018-04-13 19 1 264 133 26 068 183 889 676
2018-04-12 34 1 264 114 30 589 183 863 608
2018-04-11 92 1 264 080 34 631 183 833 019
2018-04-10 111 1 263 988 42 125 183 798 388
2018-04-09 135 1 263 877 48 509 183 756 263
2018-04-08 214 1 263 742 63 465 183 707 754
2018-04-07 103 1 263 528 53 401 183 644 289
2018-04-06 76 1 263 425 42 478 183 590 888
2018-04-05 103 1 263 349 64 186 183 548 410
2018-04-04 122 1 263 246 94 325 183 484 224
2018-04-03 0 1 263 124 196 950 183 389 899
2018-04-02 -28 1 263 124 93 442 183 192 949
2018-04-01 -40 1 263 152 47 727 183 099 507
2018-03-31 -72 1 263 192 154 388 183 051 780
2018-03-30 -38 1 263 264 45 103 182 897 392
2018-03-29 59 1 263 302 31 393 182 852 289
2018-03-28 55 1 263 243 24 209 182 820 896
2018-03-27 34 1 263 188 29 050 182 796 687
2018-03-26 142 1 263 154 58 728 182 767 637
2018-03-24 66 1 263 012 32 302 182 708 909
2018-03-23 62 1 262 946 30 209 182 676 607
2018-03-22 76 1 262 884 33 310 182 646 398
2018-03-21 70 1 262 808 39 635 182 613 088

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.