AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 163
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 164 326 982
  • liczba subskrypcji: 1 213 092

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 88
  • Subskrypcje 7 dni: 436
  • Subskrypcje 30 dni: 5 730
  • Wyświetlenia 24h: 26 945
  • Wyświetlenia 7 dni: 170 000
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 651 904
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-06-27 88 1 213 092 26 945 164 326 982
2017-06-26 31 1 213 004 23 711 164 300 037
2017-06-25 79 1 212 973 26 240 164 276 326
2017-06-24 68 1 212 894 28 352 164 250 086
2017-06-23 90 1 212 826 64 752 164 221 734
2017-06-22 80 1 212 736 0 164 156 982
2017-06-21 84 1 212 656 29 323 164 156 982
2017-06-20 49 1 212 572 32 542 164 127 659
2017-06-19 90 1 212 523 35 652 164 095 117
2017-06-18 67 1 212 433 37 831 164 059 465
2017-06-17 97 1 212 366 35 892 164 021 634
2017-06-16 124 1 212 269 33 323 163 985 742
2017-06-15 63 1 212 145 36 562 163 952 419
2017-06-14 65 1 212 082 40 869 163 915 857
2017-06-13 71 1 212 017 47 469 163 874 988
2017-06-12 129 1 211 946 44 910 163 827 519
2017-06-11 168 1 211 817 52 457 163 782 609
2017-06-10 59 1 211 649 90 940 163 730 152
2017-06-09 213 1 211 590 131 800 163 639 212
2017-06-08 495 1 211 377 134 853 163 507 412
2017-06-07 721 1 210 882 268 368 163 372 559
2017-06-06 904 1 210 161 260 222 163 104 191
2017-06-05 1 407 1 209 257 43 839 162 843 969
2017-06-04 292 1 207 850 0 162 800 130
2017-06-03 0 1 207 558 20 161 162 800 130
2017-06-02 12 1 207 558 23 728 162 779 969
2017-06-01 85 1 207 546 24 532 162 756 241
2017-05-31 28 1 207 461 25 655 162 731 709
2017-05-30 0 1 207 433 0 162 706 054

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 213 092
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-06-27 88 1 213 092 26 945 164 326 982
2017-06-26 31 1 213 004 23 711 164 300 037
2017-06-25 79 1 212 973 26 240 164 276 326
2017-06-24 68 1 212 894 28 352 164 250 086
2017-06-23 90 1 212 826 64 752 164 221 734
2017-06-22 80 1 212 736 0 164 156 982
2017-06-21 84 1 212 656 29 323 164 156 982
2017-06-20 49 1 212 572 32 542 164 127 659
2017-06-19 90 1 212 523 35 652 164 095 117
2017-06-18 67 1 212 433 37 831 164 059 465
2017-06-17 97 1 212 366 35 892 164 021 634
2017-06-16 124 1 212 269 33 323 163 985 742
2017-06-15 63 1 212 145 36 562 163 952 419
2017-06-14 65 1 212 082 40 869 163 915 857
2017-06-13 71 1 212 017 47 469 163 874 988
2017-06-12 129 1 211 946 44 910 163 827 519
2017-06-11 168 1 211 817 52 457 163 782 609
2017-06-10 59 1 211 649 90 940 163 730 152
2017-06-09 213 1 211 590 131 800 163 639 212
2017-06-08 495 1 211 377 134 853 163 507 412
2017-06-07 721 1 210 882 268 368 163 372 559
2017-06-06 904 1 210 161 260 222 163 104 191
2017-06-05 1 407 1 209 257 43 839 162 843 969
2017-06-04 292 1 207 850 0 162 800 130
2017-06-03 0 1 207 558 20 161 162 800 130
2017-06-02 12 1 207 558 23 728 162 779 969
2017-06-01 85 1 207 546 24 532 162 756 241
2017-05-31 28 1 207 461 25 655 162 731 709
2017-05-30 0 1 207 433 0 162 706 054

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.