AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 176
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 180 218 271
  • liczba subskrypcji: 1 257 390

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 23
  • Subskrypcje 7 dni: 255
  • Subskrypcje 30 dni: 2 454
  • Wyświetlenia 24h: 31 288
  • Wyświetlenia 7 dni: 147 522
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 095 813
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-17 23 1 257 390 31 288 180 218 271
2018-02-16 0 1 257 367 30 807 180 186 983
2018-02-15 167 1 257 367 64 319 180 156 176
2018-02-13 65 1 257 200 21 108 180 091 857
2018-02-12 166 1 257 135 57 806 180 070 749
2018-02-10 19 1 256 969 26 683 180 012 943
2018-02-09 5 1 256 950 27 929 179 986 260
2018-02-08 33 1 256 945 29 296 179 958 331
2018-02-07 72 1 256 912 29 313 179 929 035
2018-02-06 88 1 256 840 67 119 179 899 722
2018-02-04 -8 1 256 752 37 517 179 832 603
2018-02-03 76 1 256 760 38 170 179 795 086
2018-02-02 60 1 256 684 34 941 179 756 916
2018-02-01 75 1 256 624 36 720 179 721 975
2018-01-31 51 1 256 549 35 189 179 685 255
2018-01-30 58 1 256 498 40 321 179 650 066
2018-01-29 82 1 256 440 43 282 179 609 745
2018-01-28 141 1 256 358 44 388 179 566 463
2018-01-27 104 1 256 217 42 329 179 522 075
2018-01-26 77 1 256 113 40 276 179 479 746
2018-01-25 144 1 256 036 41 465 179 439 470
2018-01-24 133 1 255 892 45 802 179 398 005
2018-01-23 261 1 255 759 46 993 179 352 203
2018-01-22 94 1 255 498 51 543 179 305 210
2018-01-21 183 1 255 404 58 996 179 253 667
2018-01-20 285 1 255 221 72 213 179 194 671
2018-01-19 393 1 254 936 87 437 179 122 458

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 257 390
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-02-17 23 1 257 390 31 288 180 218 271
2018-02-16 0 1 257 367 30 807 180 186 983
2018-02-15 167 1 257 367 64 319 180 156 176
2018-02-13 65 1 257 200 21 108 180 091 857
2018-02-12 166 1 257 135 57 806 180 070 749
2018-02-10 19 1 256 969 26 683 180 012 943
2018-02-09 5 1 256 950 27 929 179 986 260
2018-02-08 33 1 256 945 29 296 179 958 331
2018-02-07 72 1 256 912 29 313 179 929 035
2018-02-06 88 1 256 840 67 119 179 899 722
2018-02-04 -8 1 256 752 37 517 179 832 603
2018-02-03 76 1 256 760 38 170 179 795 086
2018-02-02 60 1 256 684 34 941 179 756 916
2018-02-01 75 1 256 624 36 720 179 721 975
2018-01-31 51 1 256 549 35 189 179 685 255
2018-01-30 58 1 256 498 40 321 179 650 066
2018-01-29 82 1 256 440 43 282 179 609 745
2018-01-28 141 1 256 358 44 388 179 566 463
2018-01-27 104 1 256 217 42 329 179 522 075
2018-01-26 77 1 256 113 40 276 179 479 746
2018-01-25 144 1 256 036 41 465 179 439 470
2018-01-24 133 1 255 892 45 802 179 398 005
2018-01-23 261 1 255 759 46 993 179 352 203
2018-01-22 94 1 255 498 51 543 179 305 210
2018-01-21 183 1 255 404 58 996 179 253 667
2018-01-20 285 1 255 221 72 213 179 194 671
2018-01-19 393 1 254 936 87 437 179 122 458

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.