AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 186
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 187 244 572
  • liczba subskrypcji: 1 267 440

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 132
  • Subskrypcje 7 dni: 803
  • Subskrypcje 30 dni: 62
  • Wyświetlenia 24h: 80 358
  • Wyświetlenia 7 dni: 482 934
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 057 324
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-06-22 132 1 267 440 80 358 187 244 572
2018-06-21 323 1 267 308 138 658 187 164 214
2018-06-20 352 1 266 985 211 846 187 025 556
2018-06-19 -5 1 266 633 18 640 186 813 710
2018-06-18 1 1 266 638 16 259 186 795 070
2018-06-17 0 1 266 637 17 173 186 778 811
2018-06-16 -29 1 266 637 16 138 186 761 638
2018-06-15 21 1 266 666 17 117 186 745 500
2018-06-14 34 1 266 645 16 894 186 728 383
2018-06-13 -15 1 266 611 18 804 186 711 489
2018-06-12 37 1 266 626 21 002 186 692 685
2018-06-11 32 1 266 589 21 120 186 671 683
2018-06-10 -27 1 266 557 26 135 186 650 563
2018-06-09 -6 1 266 584 22 792 186 624 428
2018-06-08 -107 1 266 590 -19 317 186 601 636
2018-06-07 -719 1 266 697 74 952 186 620 953
2018-06-06 -533 1 267 416 30 587 186 546 001
2018-06-05 36 1 267 949 18 703 186 515 414
2018-06-04 12 1 267 913 20 115 186 496 711
2018-06-03 7 1 267 901 20 315 186 476 596
2018-06-02 21 1 267 894 19 367 186 456 281
2018-06-01 38 1 267 873 23 711 186 436 914
2018-05-31 58 1 267 835 25 405 186 413 203
2018-05-30 56 1 267 777 55 254 186 387 798
2018-05-28 81 1 267 721 33 138 186 332 544
2018-05-27 139 1 267 640 35 799 186 299 406
2018-05-26 42 1 267 501 39 795 186 263 607
2018-05-25 81 1 267 459 36 564 186 223 812
2018-05-24 44 1 267 378 40 080 186 187 248

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 267 440
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2018-06-22 132 1 267 440 80 358 187 244 572
2018-06-21 323 1 267 308 138 658 187 164 214
2018-06-20 352 1 266 985 211 846 187 025 556
2018-06-19 -5 1 266 633 18 640 186 813 710
2018-06-18 1 1 266 638 16 259 186 795 070
2018-06-17 0 1 266 637 17 173 186 778 811
2018-06-16 -29 1 266 637 16 138 186 761 638
2018-06-15 21 1 266 666 17 117 186 745 500
2018-06-14 34 1 266 645 16 894 186 728 383
2018-06-13 -15 1 266 611 18 804 186 711 489
2018-06-12 37 1 266 626 21 002 186 692 685
2018-06-11 32 1 266 589 21 120 186 671 683
2018-06-10 -27 1 266 557 26 135 186 650 563
2018-06-09 -6 1 266 584 22 792 186 624 428
2018-06-08 -107 1 266 590 -19 317 186 601 636
2018-06-07 -719 1 266 697 74 952 186 620 953
2018-06-06 -533 1 267 416 30 587 186 546 001
2018-06-05 36 1 267 949 18 703 186 515 414
2018-06-04 12 1 267 913 20 115 186 496 711
2018-06-03 7 1 267 901 20 315 186 476 596
2018-06-02 21 1 267 894 19 367 186 456 281
2018-06-01 38 1 267 873 23 711 186 436 914
2018-05-31 58 1 267 835 25 405 186 413 203
2018-05-30 56 1 267 777 55 254 186 387 798
2018-05-28 81 1 267 721 33 138 186 332 544
2018-05-27 139 1 267 640 35 799 186 299 406
2018-05-26 42 1 267 501 39 795 186 263 607
2018-05-25 81 1 267 459 36 564 186 223 812
2018-05-24 44 1 267 378 40 080 186 187 248

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.