AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 162
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 162 535 591
  • liczba subskrypcji: 1 206 927

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 106
  • Subskrypcje 7 dni: 1 157
  • Subskrypcje 30 dni: 10 204
  • Wyświetlenia 24h: 34 129
  • Wyświetlenia 7 dni: 279 496
  • Wyświetlenia 30 dni: 3 439 221
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-05-24 106 1 206 927 34 129 162 535 591
2017-05-23 104 1 206 821 48 254 162 501 462
2017-05-22 185 1 206 717 44 662 162 453 208
2017-05-21 582 1 206 532 41 022 162 408 546
2017-05-20 60 1 205 950 48 334 162 367 524
2017-05-19 120 1 205 890 63 095 162 319 190
2017-05-18 64 1 205 770 70 790 162 256 095
2017-05-17 341 1 205 706 74 407 162 185 305
2017-05-16 343 1 205 365 94 558 162 110 898
2017-05-15 423 1 205 022 87 248 162 016 340
2017-05-14 599 1 204 599 101 869 161 929 092
2017-05-13 427 1 204 000 99 667 161 827 223
2017-05-12 534 1 203 573 100 664 161 727 556
2017-05-11 429 1 203 039 193 940 161 626 892
2017-05-10 539 1 202 610 284 988 161 432 952
2017-05-09 400 1 202 071 88 448 161 147 964
2017-05-08 372 1 201 671 88 609 161 059 516
2017-05-07 321 1 201 299 89 379 160 970 907
2017-05-06 268 1 200 978 120 963 160 881 528
2017-05-05 402 1 200 710 181 131 160 760 565
2017-05-04 487 1 200 308 398 496 160 579 434
2017-05-03 780 1 199 821 0 160 180 938
2017-05-02 738 1 199 041 220 351 160 180 938
2017-05-01 506 1 198 303 59 224 159 960 587
2017-04-30 184 1 197 797 66 330 159 901 363
2017-04-29 191 1 197 613 154 397 159 835 033
2017-04-28 231 1 197 422 0 159 680 636
2017-04-27 187 1 197 191 283 315 159 680 636
2017-04-26 0 1 197 004 0 159 397 321

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 206 927
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-05-24 106 1 206 927 34 129 162 535 591
2017-05-23 104 1 206 821 48 254 162 501 462
2017-05-22 185 1 206 717 44 662 162 453 208
2017-05-21 582 1 206 532 41 022 162 408 546
2017-05-20 60 1 205 950 48 334 162 367 524
2017-05-19 120 1 205 890 63 095 162 319 190
2017-05-18 64 1 205 770 70 790 162 256 095
2017-05-17 341 1 205 706 74 407 162 185 305
2017-05-16 343 1 205 365 94 558 162 110 898
2017-05-15 423 1 205 022 87 248 162 016 340
2017-05-14 599 1 204 599 101 869 161 929 092
2017-05-13 427 1 204 000 99 667 161 827 223
2017-05-12 534 1 203 573 100 664 161 727 556
2017-05-11 429 1 203 039 193 940 161 626 892
2017-05-10 539 1 202 610 284 988 161 432 952
2017-05-09 400 1 202 071 88 448 161 147 964
2017-05-08 372 1 201 671 88 609 161 059 516
2017-05-07 321 1 201 299 89 379 160 970 907
2017-05-06 268 1 200 978 120 963 160 881 528
2017-05-05 402 1 200 710 181 131 160 760 565
2017-05-04 487 1 200 308 398 496 160 579 434
2017-05-03 780 1 199 821 0 160 180 938
2017-05-02 738 1 199 041 220 351 160 180 938
2017-05-01 506 1 198 303 59 224 159 960 587
2017-04-30 184 1 197 797 66 330 159 901 363
2017-04-29 191 1 197 613 154 397 159 835 033
2017-04-28 231 1 197 422 0 159 680 636
2017-04-27 187 1 197 191 283 315 159 680 636
2017-04-26 0 1 197 004 0 159 397 321

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.