AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 169
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 169 816 885
  • liczba subskrypcji: 1 232 524

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 157
  • Subskrypcje 7 dni: 870
  • Subskrypcje 30 dni: 8 400
  • Wyświetlenia 24h: 131 659
  • Wyświetlenia 7 dni: 420 704
  • Wyświetlenia 30 dni: 3 452 502
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-08-22 266 1 232 524 180 197 169 816 885
2017-08-20 157 1 232 258 131 659 169 636 688
2017-08-19 188 1 232 101 38 687 169 505 029
2017-08-18 112 1 231 913 70 161 169 466 342
2017-08-17 147 1 231 801 0 169 396 181
2017-08-16 151 1 231 654 35 358 169 396 181
2017-08-15 60 1 231 503 38 703 169 360 823
2017-08-14 47 1 231 443 36 799 169 322 120
2017-08-13 124 1 231 396 41 844 169 285 321
2017-08-12 130 1 231 272 47 979 169 243 477
2017-08-11 129 1 231 142 49 758 169 195 498
2017-08-10 140 1 231 013 53 147 169 145 740
2017-08-09 118 1 230 873 62 091 169 092 593
2017-08-08 101 1 230 755 66 829 169 030 502
2017-08-07 161 1 230 654 65 579 168 963 673
2017-08-06 164 1 230 493 87 362 168 898 094
2017-08-05 244 1 230 329 116 181 168 810 732
2017-08-04 297 1 230 085 186 904 168 694 551
2017-08-03 417 1 229 788 554 763 168 507 647
2017-08-02 947 1 229 371 361 920 167 952 884
2017-08-01 1 040 1 228 424 77 377 167 590 964
2017-07-31 186 1 227 384 82 217 167 513 587
2017-07-30 269 1 227 198 95 544 167 431 370
2017-07-29 345 1 226 929 110 140 167 335 826
2017-07-28 427 1 226 584 130 719 167 225 686
2017-07-27 469 1 226 157 267 843 167 094 967
2017-07-26 552 1 225 688 320 979 166 827 124
2017-07-25 0 1 225 136 0 166 506 145

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 232 524
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-08-22 266 1 232 524 180 197 169 816 885
2017-08-20 157 1 232 258 131 659 169 636 688
2017-08-19 188 1 232 101 38 687 169 505 029
2017-08-18 112 1 231 913 70 161 169 466 342
2017-08-17 147 1 231 801 0 169 396 181
2017-08-16 151 1 231 654 35 358 169 396 181
2017-08-15 60 1 231 503 38 703 169 360 823
2017-08-14 47 1 231 443 36 799 169 322 120
2017-08-13 124 1 231 396 41 844 169 285 321
2017-08-12 130 1 231 272 47 979 169 243 477
2017-08-11 129 1 231 142 49 758 169 195 498
2017-08-10 140 1 231 013 53 147 169 145 740
2017-08-09 118 1 230 873 62 091 169 092 593
2017-08-08 101 1 230 755 66 829 169 030 502
2017-08-07 161 1 230 654 65 579 168 963 673
2017-08-06 164 1 230 493 87 362 168 898 094
2017-08-05 244 1 230 329 116 181 168 810 732
2017-08-04 297 1 230 085 186 904 168 694 551
2017-08-03 417 1 229 788 554 763 168 507 647
2017-08-02 947 1 229 371 361 920 167 952 884
2017-08-01 1 040 1 228 424 77 377 167 590 964
2017-07-31 186 1 227 384 82 217 167 513 587
2017-07-30 269 1 227 198 95 544 167 431 370
2017-07-29 345 1 226 929 110 140 167 335 826
2017-07-28 427 1 226 584 130 719 167 225 686
2017-07-27 469 1 226 157 267 843 167 094 967
2017-07-26 552 1 225 688 320 979 166 827 124
2017-07-25 0 1 225 136 0 166 506 145

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.