Polskie The Office jest promowane przy pomocy... trollingu

Polskie The Office jest promowane przy pomocy... trollingu

CANAL+ rozpoczęło promocję polskiej wersji The Office w dosyć nietypowy sposób. Na portalu LinkedIn założony został bowiem profil Michała Holca - szefa Kropliczanki, fikcyjnej serialowej firmy.


Już 22 października światło dzienne ujrzy pierwszy sezon The Office PL, czyli rodzimej wersji kultowego sitcomu. Byliśmy już świadkami premiery oficjalnego zwiastuna - teraz przyszedł czas na kolejne akcje promocyjne ze strony CANAL+.

Jak się okazuje, dział PR podszedł do tematu w sposób niecodzienny. Postanowiono bowiem strollować użytkowników portalu LinkedIn i założyć na nim profil szefa serialowej firmy Kropliczanka - Michała Holca, w rolę którego wcieli się Piotr Polak.



Profil został przygotowany tak, by sprawiał wrażenie prawdziwego. Pojawiają się tam posty o tematyce ekonomicznej czy społecznej przygotowane w profesjonalny sposób. Całość jednak okraszona jest humorystycznymi wstawkami.



Komentarze pod wpisami są w głównej mierze poważne, lecz trudno stwierdzić czy ci wszyscy ludzie nie zdają sobie sprawy z fikcyjności profilu czy po prostu używają sarkazmu. Tak czy siak - wyszło to nawet przyzwoicie!

Oczywiście nie wiadomo czy równie przyzwoity będzie sam serial. O tym przekonamy się już 22 października, kiedy to na CANAL+ online zagości pierwszy sezon The Office PL.

 

Planujecie obejrzeć polskie The Office? Dajcie znać w komentarzach!


avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.