Polska modelka we współpracy z japońską agencją!

Polska modelka we współpracy z japońską agencją!

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać Karoliny Pisarek, a jeśli jednak jej nie kojarzycie, to szybko powinniście zapoznać się z jej nieziemsko pozytywną osobą! Dziewczyna wzięła udział udział w 5. edycji Top Model i dostała się do finału. Mimo tego, że nie wygrała, robi ogromną karierę i prowadzi dość popularne profile w social mediach, na których integruje się ze swoimi obserwatorami i opowiada im o swoim życiu. Jakimi newsami podzieliła się z nami teraz?


Ze względu na swoją pracę Karolina sporo podróżuje i musi być do takiego trybu życia przyzwyczajona. Nie przeszkadza jej to jednak ani trochę, bardzo cieszy się z możliwości jakie daje jej modeling i po prostu uwielbia tego typu wyjazdy. Tym razem czekały ją aż 22 żmudne godziny siedzenia w samolotach i oczekiwania na lotniskach podczas przesiadek. Aby umilić sobie czas podróży modelka zabrała ze sobą książkę-poradnik, który niedawno wydała jej przyjaciółka Małgorzata Leitner, pod tytułem ,,Dobre Uczennice Zostają Topmodelkami". Karolina bardzo pochwaliła pracę Gosi i ze wzruszeniem opowiadała o tym co przeczytała w tej książce, więc może i my powinniśmy sięgnąć po taką lekturę?

 




Najpierw, Karolina z Polski musiała udać się na lotnisko we Frankfurcie, gdyż niestety, z naszego kraju nie ma zbytniego połączenia z Azją. Stamtąd czekał na nią lot do Pekinu i wreszcie, z Pekinu mogła udać się bezpośrednio do upragnionego celu podróży czyli do Tokyo! Te 22 godziny są niczym w porównaniu z czasem jaki modelka spędzi w Japonii, bo wyjechała tam aż na 3 miesiące.

 



I'm back 😈 #tokyo


Post udostępniony przez Karolina Pisarek (@karolina_pisarek)






Czekamy teraz na efekty współpracy Karoliny z jakąś azjatycką agencją. Jesteśmy też bardzo ciekawi jak będzie wyglądało życie Polki przez cały pobyt w Tokyo, jeśli Wy także to bądźcie pewni że obserwujecie ją na wszystkich portalach społecznościowych, bo zapewne dużo się będzie działo!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.