"Pandemiczny Gonciarz" trafił do sprzedaży!

Ostatnie tygodnie na kanale Krzysztofa Gonciarza minęły pod znakiem tzw. "pandemicznych vlogów", czyli serii, która wywoła zamieszanie i pokazała zupełnie inną stronę YouTubera. Pewien etap wraz z osiągnięciem miliona widzów przez twórcę dobiegł jednak końca, a teraz Krzysztof wpadł na kolejny oryginalny pomysł, który jest podsumowaniem tego czasu.


Minął już tydzień od przebicia progu miliona subskrybentów  na kanale Krzysztofa Gonciarza. Wraz z tym osiągnięciem, YouTuber postanowił ukryć swoje wszystkie filmy na kanale oraz opublikował materiał, w którym skomentował swoje życie na przestrzeni ostatnich lat. Twórca specjalny film zakończył słowami "jestem artystą" i choć pojawiły się różne opinie na temat tego stwierdzenia, najnowszy materiał od Krzysia wiele w tej kwestii wyjaśnia.

Wczoraj na kanał YouTubera trafiła bowiem produkcja, która jest reklamą "pandemicznego Gonciarza". Tak, twórca naprawdę sprzedaje siebie samego, a mówiąc dokładniej, pluszaka ze swoja podobizną, która towarzyszyła mu na wielu "pandemicznych vlogach" przez ostatnie tygodnie.



Zabawka trafiła na stronę pandemiczny.rigcz.co, na której trwa przedsprzedaż limitowanego gadżetu. Co bardzo ważne, został wyprodukowany jedynie w 500 egzemplarzach, a twórca zdecydował się przekazać 100% zysku z jego sprzedaży na cele charytatywne, a dokładniej Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Co sądzicie o całym pomyśle?

 

Kliknij tutaj, aby przejść do naszego wywiadu z Krzysztofem Gonciarzem!


 

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.