Na polskim TikToku powstała gra konkursowa w formie filtru

Na polskim TikToku powstała gra konkursowa w formie filtru

"Branded Effect" to jedna z ciekawszych form promocji marek na TikToku, która w naszym kraju nie jest jeszcze tak popularna. Opcja polega na reklamie z wykorzystaniem filtrów w aplikacji. Teraz jedna z firm przy współpracy z rodzimą agencją influencer marketingu, stworzyła grę o charakterze konkursu z wykorzystaniem filtrów właśnie. Jak działa ten nowatorski sposób na promocję?


Kampania została zrealizowana przez agencję influencer marketingu GetHero dla firmy Nature Box. W ramach jej realizacji stworzono grę w formie filtru na TikToku, która jednocześnie jest elementem konkursu marki. W konkursie do wygrania są natomiast kody zniżkowe na produkty z oferty Nature Box. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda to w praktyce, sprawdźcie wideo poniżej!
@kamelemona myślicie że to takie łatwe? Popłakałam się aż bez mrugania przy tym filtrze 😂 #reklama #naturebox #natureboxekogra #eko ♬ WHERE I WANNA BE - Archie Thompson



Tytułowa kampania marketingowa jest o tyle ciekawa, że jest to jedna z pierwszych, o ile nie pierwsza gra w formie efektu na polskim TikToku. Reklama marki, ale przy tym świetna zabawa, pokazuje jak duży potencjał drzemie w wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR) w mediach społecznościowych i serwisach wideo, w tym na TikToku. Ta nowa forma promocji firm oraz ich komunikatów jest świetnym rozwiązaniem, które angażuje społeczność platformy. O tym świadczą między innymi wynik osiągane przez tego typu kampanie. O jakich liczbach mowa?

Filmy konkursowe od Nature Box oznaczane są #natureboxekogra i na TikToku zebrały już ponad 6,3 miliona wyświetleń. Trzeba przyznać, że wynik już teraz robi spore wrażenie, a do zabawy ciągle dołączają kolejne osoby.

Źródło: TikTok


Jeśli i wy chcecie dołączyć do gry i wziąć udział w konkursie Nature Box, jego szczegóły znajdziecie pod tym linkiem.

Źródło: natureboxekogra.pl

Udanej rywalizacji i powodzenia!


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.