Mniej Więcej okazało się wielkim sukcesem! [INFOGRAFIKA]

Mniej Więcej okazało się wielkim sukcesem! [INFOGRAFIKA]

Jakiś czas temu na łamach naszego serwisu pisaliśmy o świetnym początku nowego wspólnego projektu Mandzia i Kolegi Ignacego w postaci kanału Mniej Więcej. Miesiąc później, gdy możemy pokusić się już o nieco dokładniejsze statystyki możemy jednoznacznie stwierdzić - jest naprawdę dobrze!


Gdy kanał był dopiero zapowiadany nikt tak naprawdę nie wiedział, jak wyglądać będzie jego ostateczna forma i co wspomniani wcześniej twórcy będą dokładnie robić. Dziś, już po 11 odcinkach, wszyscy wiedzą, czego mogą się spodziewać i z niecierpliwością czekają na kolejne filmy. Szczególnie ciepło został przyjęty materiał z testem produktów z sieci McDonald’s, który został wyświetlony ponad 750 tysięcy razy. Oto infografika, która pokazuje statystyki kanału po około miesiącu działalności:



Powyższe statystyki potwierdzają także pozytywne oceny i ciepłe komentarze, chociażby te, które możemy znaleźć pod kilkoma najnowszymi filmami:
Chłopaki robicie Naprawdę ciekawe filmy, każdy następny film coraz bardziej mi się podoba. Rozwijacie się bardzo szybko, oby tak dalej i życzę miliona a nawet więcej subów

Na wielki szacunek zasługuje fakt, że widać dużo pracy włożonej w produkcję i końcowy, profesjonalny efekt, ale Wy jesteście naturalni. Chwali się

Jest to według mnie jeden z nielicznych kanałów, który pokazuje, że można robić coś ciekawego, interesującego i zdecydowanie fajnego co można oglądać z uśmiechem na twarzy, a przycisk subskrypcji klika się automatycznie. Pozdrawiam was chłopaki!

Twórcom życzymy kolejnych tak zadowolonych widzów i oby za jakiś czas liczby, które udało im się osiągnąć do tej pory na kanale stały się jeszcze większe. Gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszej pracy!

Piotr Gołaś

Student administracji, fan Królewskich, miłośnik uniwersum Tolkiena, Gwiezdnych Wojen, muzyki z lat '80 oraz gier - szczególnie tych z klasycznego NES-a. W wolnym czasie lubi napisać tekst z dowolnej dziedziny szeroko rozumianej popkultury.