Minecraft wraca do łask. RoxMb to udowadnia!

Minecraft wraca do łask. RoxMb to udowadnia!

Myśleliście, że Minecraft nie ma szans na powrót na salony? Myliliście się. RoxMb, który cztery miesiące temu postanowił wrócić po półrocznej przerwie, spowodował, że Minecraft dostało kolejną szansę na naszej rodzimej scenie YouTube.


Skąd takie teorie? Z najnowszego raportu SoTrender jasno widać, że posiadający 370 tysięcy subskrybentów RoxMb w maju miał więcej wyświetleń od największych YouTuberów – ReZiego (milion wyświetleń więcej), Izaka  (ponad milion więcej), Blowka (2 miliony więcej) czy Isamu (4 miliony więcej).  Dodatkowo na jednego subskrybenta przypada 46 odsłon filmów, co w porównaniu z innymi twórcami, jest zdecydowanie miażdżącą statystyką.


roxmb staty


Powyższa statystyka dowodzi, że dla Minecrafta ciągle jest dużo przestrzeni na YouTube. Świadczyć o tym mogą też powroty przez największych YouTuberów do nagrywania przygód z kwadratowego świata, m.in. JDabrowsky, Stuu czy Isamu i Nitro.


RoxMb na swoim kanale nagrywa głównie 3 serie: Minecraft Discovery, Minecraft Crafting Ideas oraz Wszechstronne ciekawostki z kwadratowego świata. Poniżej linkujemy Wam film z Minecrafta, aczkolwiek mało kwadratowego.




JDabrowsky do Minecrafta powrócił 20 kwietnia. Od tego czasu pojawiły się 3 odcinki, które wygenerowały łącznie 970 tysięcy wyświetleń. Całkiem nieźle.




Stuu do kwadratowego świata wrócił z końcem stycznia. Od tego czasu wrzucił 7 odcinków z ulepszonej paczki modyfikacji - Pingwin Pack'a.




Isamu i Nitro w grę twórców Mojang grają też od kwietnia. Co więcej, robią to w nietuzinkowy sposób. Ich seria nazywa się "Minecraft Okrągła Makabra" nawiązująca do popularnej serii sprzed kilku lat serii "Kwadratowa Masakra", a ich Nicki również nie są przypadkowe. Nitro nazywa się JJayZyniak, kojarzące się z JJayJokerem, a Isamu - PolskaPompa - od PolskiegoPingwina.




Oglądacie lub gracie w Minecraft? Piszcie w komentarzach!


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.