Microsoft dostarczy reklamy dla Netflixa

Microsoft dostarczy reklamy dla Netflixa

Netflix ogłosił podjęcie współpracy z Microsoftem w kwestii wdrożenia tańszej wersji abonamentu z reklamami. Nowe rozwiązanie giganta ma zadebiutować jeszcze w tym roku.


O tańszym planie abonamentowym Netflixa, który będzie zawierał reklamy, mówi się już od wielu miesięcy. W ostatnim czasie dowidzieliśmy się, że opcja ta ma zadebiutować pod koniec tego roku. Teraz poznaliśmy firmę, która zajmie się wdrożeniem rozwiązania, a będzie nią Microsoft. Przedsiębiorstwo z Redmond udostępni odpowiednią technologię i zajmie się samym wprowadzeniem reklam.



Greg Peters (COO i CPO Netflixa) skomentował współpracę z Microsoftem w ten sposób:
Microsoft potwierdził swoją zdolność do zaspokajania wszystkich naszych potrzeb reklamowych. Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność w zakresie wprowadzania innowacji w czasie, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silną ochronę prywatności naszych subskrybentów. Jesteśmy na bardzo wczesnym etapie i mamy wiele do zrobienia, ale nasz długoterminowy cel jest jasny - większy wybór dla konsumentów i lepsze niż liniowe doświadczenie marki telewizyjnej dla reklamodawców.

Na ten moment nie wiemy, jaka będzie cena nowego abonamentu oraz w jaki sposób będą wyświetlane reklamy na platformie. Na szczegóły musimy jeszcze poczekać, jednak użytkownicy liczą na to, że reklamy nie będą przeszkadzały im w oglądaniu filmów i okażą się interesującą alternatywą dla zwykłego abonamentu, której główną zaletą jest to, że jest znacznie tańsza.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.