Meta rozpoczęła testy platformy, która ma być konkurencją dla Twitcha

Meta rozpoczęła testy platformy, która ma być konkurencją dla Twitcha

Meta (dawniej Facebook) planuje uruchomić zupełnie nową platformę. Tym razem, ku zaskoczeniu wszystkich, nie będzie ona konkurencją dla TikToka, ale dla Twitcha. Platforma ma nosić nazwę "Super". 


Rozpoczęte testy nowej usługi nie zostały do tej pory oficjalnie zapowiedziane przez giganta. Meta jednak skontaktowała się z pierwszymi influencerami, którzy mają wziąć udział w testach "Super". Jak informuje portal Mashable, do tej pory z nowej platformy skorzystało już ponad 100 twórców. Co także ciekawe, strona platformy jest już publicznie dostępna pod adresem super.events, jednak nie działa ona w Polsce.

Źródło: Mashable


Warto przy tym wspomnieć, że o platformie pod tą nazwą w kontekście działalności Facebooka mówiono już w 2020 roku, jednak wtedy miało być to narzędzie inspirowane Cameo, czyli rozmowami wideo influencerów z fanami. Od tego czasu platforma przeszła wiele istotnych zmian, które zostały zaczerpnięte z Twitcha. Według nowych informacji, "Super" ma pozwolić twórcom zarabiać na streamach, a także wprowadzić funkcje płatnych subskrypcji czy donacji.

Według informacji pozyskanych przez Business Insider, niektórym influencerom zapłacono nawet 3 tysiące dolarów za przetestowanie nowej usługi przez... zaledwie 30 minut. Na szczegóły dotyczące "Super" oraz potencjalnej premiery platformy musimy jeszcze poczekać.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.