Maffashion w kampanii Guess!

Maffashion w kampanii Guess!

Prężna działalność Julii Kuczyńskiej w mediach społecznościowych skutkuje tym, że jest bardzo rozchwytywana przez wiele marek jako influencerka. Ze względu na wielką moc jaka teraz spoczywa w rękach blogerów również marka Guess woli współpracować właśnie z nimi, przez co zaprosili do kooperacji właśnie Maffashion. Zobaczcie efekty!




Jeszcze niedawno pisaliśmy dla Was o samym podjęciu współpracy z przez Maff z marką Guess. Jeśli interesuje Was ten temat, więcej o nim znajdziecie TUTAJ. Po raz pierwszy mogliśmy usłyszeć o tym podczas gdy nasza szafiarka wyładowała na lotnisku w Mediolanie. Tam,nie zdradzając na początku zbyt wiele szczegółów, zaczęła się jej przygoda na planie zdjęciowym. Jako jedna z najsławniejszych Polek na Snapchacie nie mogła obyć się bez relacji na żywo zza kulis. Teraz, po ponad miesiącu mamy już oficjalne efekty tej współpracy.

 




Maffashion okazała się być jedną z tylko pięciu Europejek, które wzięły udział w tej ogólnoświatowej kampanii co jest bardzo dużym wyróżnieniem. Sam fakt, że z marką współpracowały już takie gwiazdy jak Hailey Baldwin, Claudia Schiffer czy Gigi Hadid budzi podziw i ukazuje jak ekskluzywna jest to marka. Nic jednak w tym dziwnego, że akurat Maff wzięła udział w tym przedsięwzięciu. Po pierwsze i chyba najważniejsze, została przecież ukoronowana tytułem najbardziej wpływowej blogerki na całym świecie, co bardzo podkreśla jej autorytet. Kolejną sprawą jest motyw kampanii. Mianowicie, dziewczyny miały zająć się promowaniem nowej, festiwalowej kolekcji, a mało kto jest w stanie tak wpasować się w ten letni, festiwalowy klimat jak właśnie Julia, o czym świadczą chociażby jej stylizacje na ubiegłej Coachella (więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ). Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć z sesji.









Dajcie znać jak podoba Wam się Julia w takim wydaniu i czy Waszym zdaniem także niesamowicie oddała w tej kampanii klimat wakacji i festiwali!

 

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.

Omatkoicórko odpowiadają na ostre komentarze fanów

Maffashion kolejny raz w globalnej kampanii!

Pierwsza wspólna okładka Deynn i Majewskiego

MacademianGirl na okładce InStyle!

Karolina Pisarek i Damian Kordas są parą!

„Sport powinien stać się rutyną!” – Jessica Mercedes o swojej pracy dla marki sportowej