Julia Kuczyńska, która w internecie znana jest jako Maffashion, może pochwalić się kolejnym sukcesem na światową skalę. Tym razem blogerka pojawiła się w nowej kampanii firmy Dior. Osiągnięcie jest szczególne, bo oprócz Maff w akcji promującej markę możemy zobaczyć największe zagraniczne gwiazdy.
Polska blogerka zaangażowała się w specjalną akcję charytatywną "#DiorLoveChain", w której za każdy post udostępniony z tym hashtagiem firma przeznaczy jednego dolara na fundację The Movement. W tym samym czasie francuski dom mody postanowił zaprezentować swoje nowe perfumy - Miss Dior Eau de Parfum oraz wraz z Natalie Portman przyczynić się do szerzenia dobra. Oprócz Maffashion do wydarzenia przyłączyła się Rihanna, Jennifer Lawrence czy Johny Deep.
Temat filmu stworzonego przez Maffashion na potrzeby akcji pojawia się ostatnio wszędzie! Występem Julii w kampanii Diora zachwycają się zarówno polskie, jak i zagraniczne media, które komplementują blogerkę i chwalą jej pracę. Nie jest to jednak pierwsza współpraca z marką Dior. Już rok temu mogliśmy oglądać Maff w sesji zdjęciowej dla Dior Makeup.
Udział w projekcie "#DiorLoveChain" to na pewno kolejne ogromne wyróżnienie dla blogerki. Tym razem nie jest to zwykłe nagranie, które ma na celu promocję marki, ale dowód na to, że głos Maffashion jest ważny, a świat liczy się z tym, co ma do powiedzenia nie tylko w sprawach mody i aktualnych trendów, lecz również w innych kwestiach.