Grupa TVN kupiła większościowy pakiet akcji spółki Gamellon. Sieć partnerska w swoich szeregach skupia ok. 100 kanałów, które subskrybuje ok. 19 mln użytkowników oraz odnotowują ok. 150 mln wyświetleń miesięcznie.
Dzięki temu przejęciu współpracujący z MCN YouTuberzy będą mogli korzystać z infrastruktury produkcyjnej TVN oraz pomocy w zarządzaniu i optymalizacji kanałów. Od teraz oferty reklamowe YouTuberów znajdą się również w portfolio w biurze reklamy TVN.
Wspólnie z Gamellon chcemy wspierać młodych twórców w kreowaniu oraz monetyzacji produkcji internetowych, w tym tzw. branded entertainment, reklamodawcom oferując tym samym nowe formy komunikacji docierającej do młodych odbiorców w Polsce i regionie CEE
Jim Samples - Prezes zarządu TVN
W ten sposób TVN chce przyciągnąć do siebie młodszych, bardziej zaangażowanych odbiorców. Jak zaznaczał prezes zarządu TVN, połączenie kreatywności twórców z możliwościami i doświadczeniem tradycyjnej telewizji pozwoli stworzyć nową jakość video w internecie.
businessinsider.com.pl
wirtualnemedia.pl