Karolina Gilon w międzynarodowej kampanii znanej marki!

Karolina Gilon w międzynarodowej kampanii znanej marki!

Karolina Gilon była jedną z uczestniczek 5. edycji programu Top Model. Dzięki temu oraz dzięki swojej pracowitości i ambicji zyskała bardzo dużą popularność. Dziewczyna jest niesamowicie odważna, zdeterminowana do działania i uparcie dąży do celu, w czym bardzo pomaga jej aktualne bycie ,,na fali". Już wcześniej z powodzeniem współpracowała ze znanymi na całym świecie markami. Zobaczcie jak tym razem wyglądał międzynarodowy projekt marki Puma, w którym wzięła udział!




Kampania, w której wystąpili: Karolina, raper Quebonafide oraz polski sneakerhead Zulu Kuki, nosi nazwę RUN THE STREETS. Jej zadaniem jest łączenie ludzi ze wszystkich stron świata i pokazywanie, że mimo wielu różnic wszyscy mamy wiele wspólnego. W tym przypadku, głównym motywem jest swoboda, dążenie do celu i życie pełnią życia. Nasz polski zespół, we współpracy z kilkoma innymi, znanymi osobami zza granicy, wziął udział w projekcie RUN THE STREETS INDIA. Jak sama nazwa wskazuje większość ujęć uchwycona była na Indyjskich ulicach, które w tym wypadku miały symbolizować bezkresną wolność.

 




Reklama nagrywana była w Delhi i Bombaju i jej głównym celem było przedstawienie życia codziennego młodych, pełnych werwy i ambicji ludzi z całego świata, którzy nie boją się walczyć o samych siebie. Oczywiście, wszyscy uczestnicy wystąpili w ubraniach z najnowszej kolekcji marki Puma i celem kampanii jest reklamowanie nowych produktów, jednakże przekaz i wykonanie pokazują, jak wielką wartość może nieść za sobą reklama. Urywek spotu możecie znaleźć na Instagramie Karoliny (@karolinagilonofficial).

 




Poza świetnymi efektami jakie wypłynęły ze współpracy nasi influencerzy będąc w Indiach mieli możliwość poszerzenia horyzontów, zobaczenia nowych miejsc, poznania nowych, ciekawych ludzi i przekonania się na własnej skórze, że mimo wielu różnic wszystkich nas coś łączy. Każde z nich zobaczyło jak ważna w życiu jest pasja i że nic tak do końca nas nie ogranicza w spełnieniu naszych marzeń, dlatego cała kampania jest nie tylko świetna pod względem wizualnym, ale także merytorycznym.

Jak podoba Wam się sam spot i rola Karoliny w tym wszystkim?

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.