Kanał JAKOTAKO z charytatywnym przekazem

Kanał JAKOTAKO z charytatywnym przekazem

Nie od dziś wiadomo, że polscy twórcy YouTube, chętnie angażują się w charytatywne akcje. Są też takie kanały, które wykorzystują całe serie filmów, aby tylko pomóc innym. Jak się okazuje, z rakiem można walczyć na dwa sposoby, a doskonałym tego przykładem po Człowieku Wardze jest kanał JAKOTAKO. O co chodzi?


Tak zwanym "rakiem" na YouTube nazywane są wszelkie materiały, które nie niosą ze sobą żadnych wyższych wartości i często są pełne żenujących sytuacji. Takie treści wyśmiewa m.in. Człowiek Warga w serii MDMR (Miniaturki Dały Mi Raka), w której to ocenia obrazki wyróżniające filmów innych YouTuberów. Cała seria ma charytatywny wydźwięk, gdyż wszelkie dochody z reklam pod filmami serii, przekazywane są na fundację do walki z rakiem.

Podobny zamysł od kilku odcinków towarzyszy na kanale ROJA i Urhary - JAKOTAKO. Sarkastyczny wydźwięk serii, w której parodiowane są "rakowe" formaty YouTube, połączony został z charytatywnym przekazem. Rojson i Urhara już 3 tygodnie temu poinformowali, że wszyscy zaproszeni YouTuberzy do ich programu, wspomogą potrzebujących. Twórcy będą bowiem zostawiali podpisy na tapecie, która pod koniec roku trafi na charytatywną licytację. Kolejną godną pochwały akcją jest ta z ostatniego odcinka. Twórcy JAKOTAKO postanowili przekazać zabawkę - główny przedmiot ich filmu, na aukcję. Zebrana kwota trafi na wybrany charytatywny cel.



Niestety przykra wiadomość sprawiła, że zebrana kwota prawdopodobnie trafi na inną akcję niż planowano. Wczoraj odeszła 32-letnia Agnieszka, dla której miały zostać przekazane pieniądze ze zbiórki. Jesteśmy jednak pewni, że suma trafi w inne miejsce, do osoby równie potrzebującej, dla której nawet najmniejsze wsparcie może okazać się ratunkiem w walce z chorobą. My składamy najszczersze wyrazy współczucia i łączymy się w bólu z bliskimi Agnieszki.

Na ten moment twórcy zebrali ponad 560 zł. Jeśli chcecie wesprzeć szczytny cel, przejdźcie do aukcji klikając tutaj. Spieszcie się, licytacja kończy się już za kilka godzin.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.