Instagram wprowadza nowe narzędzia dla marek

Instagram wprowadza nowe narzędzia dla marek

Instagram zapowiedział wdrożenie zupełnie nowych narzędzi analitycznych dla marek oraz uznanych twórców. Pozwolą one na lepszą obserwację statystyk materiałów Reels oraz live. 


Instagram od dawna nie stanowi już miejsca wyłącznie dla użytkowników chcących wrzucać to, co się u nich dzieje. Platforma od dłuższego czasu nastawiona jest przede wszystkim na marki oraz influencerów. Nie dziwi więc fakt, iż to właśnie konta biznesowe otrzymują coraz więcej ciekawych nowości.

Jak się okazuje, właściciele profili biznesowych skorzystają już niedługo z zupełnie nowych narzędzi analitycznych tyczących się głównie sekcji transmisji na żywo oraz Reels. Za ich pomocą przejrzeć będzie można szereg informacji o opublikowanych materiałach.

Źródło: Instagram


Mowa tu oczywiście o m.in. liczbie odtworzeń, polubień, komentarzy czy udostępnień. Nie zabraknie oczywiście danych o zasięgu konkretnych klipów oraz streamów. Dostęp do funkcji udostępniony ma zostać na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy.

U nas oczywiście opcja publikacji Reels nie jest jeszcze możliwa, lecz zapewne niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie. Narzędzia analityczne z pewnością więc przypadną do gustu wszystkim twórcom internetowym oraz osobom zarządzającym kontami biznesowymi.

 

Co sądzicie o nowościach na Instagramie? Dajcie znać w komentarzach!


avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.