Influencerzy przedstawili usługę szybkiego nadania paczki z pomocą InPost

Influencerzy przedstawili usługę szybkiego nadania paczki z pomocą InPost

Nie wszyscy wiedzą, że całodobowe Paczkomaty InPost, które możemy znaleźć niemal w każdym zakątku naszego kraju, oferują usługę nadawania paczek. Cały proces jest łatwiejszy niż mogłoby się wydawać, co w ostatnich dniach postanowiło przedstawić kilkunastu influencerów.


Polscy influencerzy w ramach kampanii z InPost pokazali, że wysyłka dowolnej paczki z pomocą Paczkomatu jest naprawdę bardzo prosta, a przede wszystkim błyskawiczna. Oszczędność czasu wynika między innymi z tego, że nie musimy stać w kolejkach, a paczkę nadamy przez 24 godziny w tygodniu.

Paczkę przez Paczkomat InPost można nadać z pomocą strony internetowej SzybkieNadania.pl. Dalej musimy tylko wypełnić formularz z danymi, wydrukować etykietę , nakleić ją na karton i udać się pod wybrany Paczkomat. Samo nadawanie przesyłki pod Paczkomatem możemy zrobić bezdotykowo, gdyż wystarczy zeskanować kod kreskowy z etykiety i skrytka otworzy się sama. Wtedy nie pozostanie nam nic więcej, niż wrzucenie paczki do skrzynki!

Internetowi twórcy pokazali jak korzystają z tej usługi na przeróżne sposoby. Jednym z kreatywnych pomysłów był ten przedstawiony przez Pateckiego, który na rzecz zdjęcia w swoich mediach społecznościowych, zamienił się w "wersję 2.0 listonosza PATeckiego".

 




Wiadomością o usłudze InPost podzieliła się w równie interesujący sposób Agnieszka - autorka bloga "Mamowymi Oczami". Na swoim Instagramie @mamowymi, twórczyni skorzystała z pomocy swojej "asystentki" Amelii. Wraz z publikacją zdjęcia, blogerka ogłosiła konkurs, którego nagroda zostanie przesłana do zwycięzcy właśnie z Paczkomatu do Paczkomatu.

 



 




Wyświetl ten post na Instagramie.




 

Dzisiaj pokażemy Wam coś dziecinnie prostego, stąd pomoc mojej asystentki Amelii 👧🏼 Od jakiegoś czasu zauważyłam, że Paczkomaty @inpostpl stały się Waszym ulubionym sposobem przesyłania paczek, ale nie wiem czy wiecie, że można to robić szybciej i bezpieczniej, paczkę możemy przesłać z Paczkomatu do Paczkomatu ale i z Paczkomatu na wskazany adres. Dla mnie to ogromne ułatwienie, bo ostatnio paczkę wysyłałam w niedziele wieczorem 🙈 Proces nadawania jest super prosty i robicie to poprzez szybkienadania.pl gdzie aktualnie trwa promocja na przesyłki o gabarycie A (9,99 za nadanie małej przesyłki (do 5 kg) do Paczkomatu i 12,49 na konkretny adres po podaniu kodu: lekkapaczka). Chcecie sprawdzić jak to działa? Możemy się pobawić... jeśli pamiętacie swój nr Paczkomatu to wpisujcie, a Amelia wybierze 3 osoby do których polecą od nas paczuszki z małą niespodzianką 😍🤝❤️ (wpisujcie do pt 02.10) #szybkienadania#paczkomaty#inpos#niespodzianka#ad


Post udostępniony przez agnieszka 🌙 JAGA (@mamowymi)






Adam Wiejak, twórca kanału "Poszukiwacz", postanowił skorzystać z usługi realizując wysyłkę wcześniej przeprowadzonego konkursu dla widzów. Wraz z przedstawieniem możliwości jakie daje Paczkomat InPost, YouTuber opublikował kreatywne zdjęcie, na którym dzieje się tak dużo, że chyba warto dłużej zawiesić na nim oko.

 




Dodatkowo wszyscy twórcy podzielili się ze swoimi obserwatorami trwającą właśnie promocją InPost. Przy wysłaniu małej paczki z kodem "lekkapaczka", wysyłka z Paczkomatu do Paczkomatu kosztuje 9,99 zł, a z Paczkomatu na konkretny adres 12,49 zł.

Oprócz wymienionych wyżej postów, usługą podzielili się także tacy twórcy jak Kaja Soboń, Agata Sawicka czy Ilona Kostecka z "Mum and the city" . Łącznie w realizowanej kampanii wzięło udział 11 influencerów. A wy, korzystaliście już kiedyś z usługi nadawania paczek przez Paczkomaty InPost?

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.