Sieć partnerska GetHero została częścią międzynarodowej grupy medialnej

Sieć partnerska GetHero została częścią międzynarodowej grupy medialnej

GetHero jest siecią partnerską YouTube oraz agencją influencer marketingu, zrzeszającą ponad stu twórców YouTube oraz TikTok. Teraz została ona częścią międzynarodowej grupy medialnej Webedia. Takie połączenie oznacza wiele korzyści płynących dla obu współpracujących stron.


Polska sieć partnerska GetHero zrzesza ponad 100 internetowych twórców, którzy łącznie posiadają ok. 35 milionów subskrybentów. Agencja odpowiada m.in. za takie kanały jak: reZigiusz, MULTI, Friz, Vertez czy WiP Bros. Webedia jest natomiast francuska grupą medialną i technologiczną specjalizującą się w branży rozrywki. Firma działa w wielu krajach świata, na czterech różnych kontynentach, a także jest właścicielem największej na świecie sieci twórców TalentWeb, co tylko świadczy o jej wielkości.



Połączenie jakiego dokonały w ostatnich dniach firmy oznacza m.in. zwiększony dostęp do wiedzy jaką przez lata wypracowały obie strony, a także możliwość prowadzenia międzynarodowych kampanii na lokalnym rynku. Dodatkowo polska sieć partnerska będzie mogła zacieśnić współpracę z portalem gry-online.pl, którego właścicielem od zeszłego roku jest francuski gigant. Marc-Andreas Albert, CEO Webedia Germany i prezes zarządu Webedia Poland powiedział:
Inwestujemy nie tylko w agencję, która odnosi wiele sukcesów, ale także w firmę o dużym potencjale innowacyjnym. Przykładem tego jest mocne wejście GetHero na chiński fenomen mediów społecznościowych Tik Tok z ponad 30 influencerami.

O korzyściach płynących z połączenia agencji GetHero z Webedią powiedział natomiast prezes GetHero - Tobiasz Wybraniec:
Widzimy ogromny potencjał synergii między nami a Webedią. Nasi twórcy uzyskają dostęp do globalnych budżetów marketingowych, a my będziemy mogli uczyć się na doświadczeniach grupy.

Powyższa wiadomość to zatem dobra informacja dla wszystkich YouTuberów i twórców TikTok, których zrzesza sieć partnerska GetHero. Korzyści z połączenia na pewno dadzą im w niedalekiej przyszłości nowe możliwości rozwoju, w tym poszerzania współpracy ze światowymi markami. Polska agencja pozostanie tymczasem osobnym podmiotem z niezmienioną strukturą organizacyjną, tak jak dotychczas działającą pod własną marką.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.